۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۵۷۸۷۵

پیام تسلیت آیت الله رمضانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

پیام تسلیت آیت الله رمضانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان
آیت الله رمضانی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان را به رهبر انقلاب، مراجع عظام تقلید و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیام های جداگانه ای شهادت رئیس جمهور محترم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

م/ پیام تسلیت آیت الله رمضانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

شهید آیت الله رئیسی عالمی عامل، تلاشگر و خستگی‌ناپذیر بود

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

درگذشت شهادت‌گونه عالم عامل، تلاشگر خستگی‌ناپذیر، خادم آستان اهل‌بیت علیهم‌السلام؛ رئیس‌جمهور عزیز، مخلص، خدوم و مردمی آیت‌الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه؛ حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ جناب آقای آل‌هاشم، نماینده‌ محبوب ولی‌فقیه و نماینده‌ محترم مردم شریف‌ آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان‌ رهبری، جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان، وزیرمجاهد و متین امورخارجه و جناب دکتر رحمتی، استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان؛ آن مخلصان بی ادعا؛ و آن خدمتگزاران «امام امت» و «امت امام» را محضر ولی‌الله‌الاعظم «روحی له الفدا» و رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه‌الله تسلیت عرض می‌نمایم و برای خانواده‌های این شهدای گرانقدر و بازماندگانشان صبر و تسلّای قلب را مسالت می‌نمایم. یقین واثق دارم این ضایعه‌ی غمبار، به فضل خدا در جهاد خدمت و صفوف آهنین ملت ایران اسلامی، نه‌تنها خللی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه به تعبیر امام راحل، "خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است".

مسلما راه شهدا راه ما؛ و رسم و ادب الهی ایشان مرام جاودانه‌ی همه‌ی حق‌جویان و حق‌طلبان عالم، باقی خواهد ماند.

م/ پیام تسلیت آیت الله رمضانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

شهید آیت الله آل هاشم صاحب چنان اخلاصی بود که خداوند، مهر او را در عمق قلوب مردم جای داد

بسم الله الرحمن الرحیم
انا للّه وانا الیه راجعون

آیت‌الله جناب آقای «سید‌محمدتقی آل‌هاشم» دامت برکاته

با نهایت تاثر و تاسف، خبر رحلت شهادت‌گونه و جان‌سوز فرزند بزرگوار جنابعالی حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سیدمحمدعلی آل‌هاشم«قدس سره» نماینده محبوب ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه‌ی محترم تبریز واصل شد و موجب تأسف و تألم فراوان گردید. 

ایشان که در مسیر خدمت به اسلام و مقام ولایت به مقام شهادت نایل آمد؛ صاحب چنان اخلاصی بود که خدای عزیز، مهر او را در عمق قلوب مردم جای داد و همگان را شیفته‌ی محسناتش قرار داده بود. حقیقتا شهادت مزد تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه‌ی ایشان برای رفع نیازها و مشکلات عامه‌ی مردم بود. 

اینجانب این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب «حفظه الله» و به جنابعالی و به عموم مردم باغیرت و قدرشناس آذربایجان تسلیت می‌گویم و از خداوند منّان برای ایشان قرار در جوار رضوان الهی و حشر با اولیاء و موالیانش را خواهانم. 

م/ پیام تسلیت آیت الله رمضانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان


شهید «امیرعبداللهیان» علاوه بر سنگر دیپلماسی، بر میدان هم نفوذ و غلبه یافته بود

 بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معزز شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان

خبر ناگوار و غم‌انگیز شهادت همکار و صدیق عزیزم آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، واصل شد و موجب اندوه فراوان گردید.

این مجاهد کم‌نظیر و این شخصیت متین و مخلص و برجسته که علاوه بر سنگر دیپلماسی، بر میدان هم نفوذ و غلبه یافته بود؛ برای دوستان و همکاران و رهروان بعد خود، تفسیر و تجسم و معنا و تبلور «حکمت، عزت و مصلحت» در سیاستهای خارجی جمهوری اسلامی ایران خواهند ماند. عمیق‌ترین تسلیت خود را به مقام معظم رهبری حفظه الله و به همکاران وزارت امورخارجه و به عموم ملت قدرشناس و غیور ایران نثار می‌نمایم و برای خانواده‌ی ایشان صبر و اجر الهی را مسالت می‌کنم.

رضا رمضانی

 

ارسال نظرات