۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۳۷۹
همزمان با ماه رمضان؛

نشست های مهدویت در کتابخانه مرکزی اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نشست های مهدویت همزمان با ماه مبارک رمضان از سوی کارگروه مطالعاتی کتابخانه های استان خوزستان در اهواز برگزار می شود.
مهدويت

منصور کوهی رستمی، رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری نشست های مهدویت همزمان با ماه مبارک رمضان از سوی کارگروه مطالعاتی کتابخانه این استان در اهواز خبر داد.

این مقام مسؤول به اهداف برگزاری این نشست ها اشاره کرد و افزود: نشست های مهدویت به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی و آشنایی علاقه‎مندان به موضوعاتی همچون انتظار، امام زمان(عج) و مهدویت برگزار می­شود.

کوهی رستمی بیان داشت: در نشست های مهدویت که با حضور اساتید علوم دینی برگزار می شود نقش و جایگاه مهدویت و فرهنگ انتظار مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه های مطالعاتی در استان تصریح کرد: هدف از راه اندازی گروه­های مطالعاتی پاسخگویی به نیازهای مخاطبان کتابخانه ­های عمومی، برقراری ارتباط میان مؤسسات فعال در عرصه مطالعاتی و جذب مخاطبان غیر عضو، رشد فعالیت فرهنگی و فکری اعضا و هدایت اعضا به مطالعات تخصصی و هدفمند است.

رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان به مکان برگزاری این نشست ها اشاره کرد و ابراز داشت: سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی استان خوزستان میزبان نشست های مهدویت خواهد بود.

کوهی رستمی در پایان تصریح کرد: علاقه‎مندان جهت شرکت در دوره مهدویت می توانند به امور اداری کتابخانه مرکزی خوزستان واقع در کیانپارس، جاده ساحلی، جنب پارکینگ دولت، کتابخانه مرکزی خوزستان، طبقه دوم مراجعه کنند./9464/ت302/غ

ارسال نظرات