۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۱۶۲۱۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اراک:

راه مقابله با تهدیدات دشمن وحدت و انسجام داخلی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام راه مقابله با تهدیدات و کارشکنی‌های دشمنان را وحدت و انسجام دانست و گفت: تجربه نشان داده که وحدت و انسجام بدون محوریت رهبری و برادری در کشور امکان‌پذیر نیست و رهبری، قانون و اسلام و ارزشهای اسلامی محور اصلی این انسجام و وحدت و همان حبل الهی است.
محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز پنجشنبه در در جمع راهپیمایان 22 بهمن، در مصلای بیت المقدس اراک بیان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید در هر زمان در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه تلاش کنند  و با تمام وجود در  مسیر خنثی سازی توطئه های دشمنان گام بردارد.

 

اعزام بیش از چهار هزار خبرنگار از سراسر جهان به ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که امام خمینی(ره) انقلاب را تقدیم نظام کرد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه 22 بهمن ماه 1357 سرافراز شد و از خداوند متعال خواهانیم که کشور عزیزمان همچون گذشته و بیش از پیش در تمامی عرصه ها سرافراز و پیروز و سربلند باشد.

 

رضایی با اشاره به نقش و اهمیت روز 22بهمن ماه در جهان گفت: امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  بیش از چهار هزار خبرنگار به ایران آمده‌اند که از این حماسه بزرگ فیلم، مصاحبه و گزارش تهیه کنند و آن را در دنیا انتشار دهند و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

 

روحانیان و نمایندگان ولی فقیه در استان ها؛ شبکه سراسری مقام معظم رهبری

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که استان مرکزی شهدای بسیاری را در طول انقلاب تقدیم کرده است، گفت: دستاوردهای استان مرکزی در دوران انقلاب بسیار زیاد بوده است و در استان مرکزی، سپاه روح الله از طریق زمینی و  مهندسی رزمی اعزام نیروهای فراوانی حتی به لشکرهای دیگر را داشته به طوری که 6000 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

 

رضایی بیان کرد: روحانیان و نمایندگان ولی فقیه در استان ها را شبکه سراسری مقام معظم رهبری در کشور و حتی خارج از کشور هستند و این قشر شریف از جامعه باید نعمت وجود معظم له و تشریح شرایط کشور در عرصه بین الملل را برای اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در دستور کار خود قرار دهند.

 

هر تهدیدی از طرف آمریکا به یک فرصت برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که هر تهدیدی از طرف آمریکا به یک فرصت برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد، گفت: کاملا مشهود است که غرب و آمریکا در 37 سال گذشته از هر راه و روزنه و ابزاری برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد همچنین آن ها ترور شخصیت های انقلابی کشورمان را در برنامه خود قرار داده بودند.

 

رضایی با بیان این که تجربیات جنگ تحمیلی باعث شد تا جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرت های بی چون چرای تسلیحات نظامی به خصوص ساخت موشک در همه جهان شناخته شود، افزود: تحریم های اقتصادی یک تهدید بزرگ بود و این تهدید هم می توانست به عنوان یک فرصت دیگر تبدیل شود اما دولتمردان چشم به مذاکرات دوختند و نخواستند از این فرصت طلایی استفاده کنند.

 

ایران اسلامی  با تمام قوا در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل ایستادگی می کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی به خصوص سپاه پاسداران با تمام قوا در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل ایستادگی می کنند و اجازه ورود نیروهای نظامی عربستان و ترکیه را به سوریه نمی دهند.

 

رضایی با بیان این که آمریکا و اسرائیل از نفوذ کشور ایران در سوریه وحشت زده شده اند، گفت: آمریکا و اسرائیل برای جلوگیری از پیشرفت های ایران اسلامی ، کشورهای  سوریه، عربستان سعودی و ترکیه را حمایت می کنند تا نیروهای زمینی ارتش خود را به مقابله با ایران به سوریه بفرستند.

 

وحدت و انسجام راه مقابله با تهدیدات و کارشکنی‌های دشمنان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که دشمنان اسلام برای ضربه‌زدن به جمهوری‌اسلامی‌ایران سیاست های خاصی را پیش گرفته اند، گفت: دشمنان از کارهای گذشته علیه ایران اسلامی نا امید شده‌اند و به دنبال آن هستند تا از بیرون به نظام جمهوری‌اسلامی فشار آورده و همچنین با یک دست در داخل پروژه نفوذ را دنبال کنند و آن ها با یک دست از بیرون فشار وارد کرده و کشورمان را تهدید کنند.

 

رضایی در ادامه راه مقابله با تهدیدات و کارشکنی‌های دشمنان را وحدت و انسجام دانست و خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده که وحدت و انسجام بدون محوریت رهبری و برادری در کشور امکان‌پذیر نیست و رهبری، قانون و اسلام و ارزشهای اسلامی محور اصلی این انسجام و وحدت و همان حبل الهی است./842/پ202/ج1

ارسال نظرات