۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۱۸۰۶۲

دو اثر توسلی نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب‌های «جامعه‌شناسی شهری» و «نظریه‌های جامعه‌شناسی و جستارهایی در جامعه‌شناسی معاصر» به همت انجمن جامعه‌شناسی ایران نقد و بررسی می‌شود.
نقد و بررسي آثار غلامعباس توسلي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب‌های «جامعه‌شناسی شهری» و «نظریه‌های جامعه‌شناسی و جستارهایی در جامعه‌شناسی معاصر» به همت انجمن جامعه‌شناسی ایران نقد و بررسی می‌شود.

 

در ادامه سلسله سمینارهای «جامعه‌شناسان ایرانی و جامعه ایرانی» با هدف بررسی نسبت آرا و افکار جامعه‌شناسان ایرانی با جامعه ایرانی جلسه نقد و بررسی کتاب «نظریه‌های جامعه‌شناسی و جستارهایی در جامعه شناسی معاصر» نوشته غلامعباس توسلی با سخنرانی تقی آزاد ارمکی و عباس وریج کاظمی برگزار می‌شود.

  

این نشست دوشنبه دهم اسفندماه ساعت 17 در سالن کنفرانس انجمن جامعه‌شناسی ایران میزبان علاقه‌مندان به جامعه‌شناسی است.

 

همچنین در ادامه این نشست‌ها سه‌شنبه 11 اسفند ساعت 15 تا 17 کتاب «جامعه‌شناسی شهری» اثر دیگری از غلامعباس توسلی با حضور دکتر نعمت‌الله فاضلی، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر حسین ایمانی جاجرمی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران نقد و بررسی می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست‌ها می‌توانند به محل سالن کنفرانس انجمن جامعه‌شناسی ایران واقع در زیر پل گیشا طبقه هم کف دانشکده علوم اجتماعی مراجعه کنند./998/د102/ق 

منبع: انجمن جامعه‌شناسی ایران

ارسال نظرات