۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۲۹۰۷۲
امام جمعه ویس:

مجلس خبرگان انقلابی ترین یار امام و رهبری را انتخاب کرد

امام جمعه ویس با اشاره به نهراسیدن آیت الله جنتی از ترفندها و تهدیدهای دشمنان وی را انقلابی ترین یار امام ارحل(ره) و رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: وی بهترین و تنها گزینه مناسب ریاست مجلس خبرگان است.
ایت الله جنتی

حجت الاسلام محمدعلی آفرین، امام جمعه ویس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مجلس خبرگان رهبری را از ارکان اصلی در تثبیت نظام اسلامی برشمرد و اظهارداشت: این مجلس ترکیبی از علمای بزرگ و گرانقدر کشور که وظیفه انتخاب رهبر را بر عهده دارد.

 

امام جمعه ویس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با روحیه انقلابی ابرازداشت: مسؤولان و نهادها به ویژه مجلس خبرگان رهبری و اعضای آن باید نقش انقلابی خود را ایفا کنند و ملت ایران برترین و انقلابی ترین علما را انتخاب و منتخبان به نوبه خود انقلابی ترین یار امام راحل(ره) و رهبری را انتخاب کردند.

 

حجت الاسلام آفرین با اشاره به موفق عمل کردن آیت الله جنتی در وظایف محوله افزود: آیت الله جنتی بهترین و تنها گزینه مناسب ریاست مجلس خبرگان رهبری هستند که فردی انقلابی، پرکار، تجربه دیده و از بهترین موقعیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی دفاع و حراست کرده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی ویس تصریح کرد: آیت الله جنتی مانع نفوذ دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای شدند و با اقتدار ایستادگی و از ترفندها و تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی نهراسیده و شجاعانه ایستادگی می کنند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که ملت ایران ان شاء الله همچون همیشه پشتوانه ولایت فقیه خواهد بود، گفت: آیت الله جنتی به عنوان فردی انقلابی در رأس مجلس خبرگان متشکل از فقهای نظام اسلامی قرار گرفته روحیه انقلابی را بیش از بیش خواهد گستراند تا راه نفوذ بر همه افکار و عقاید بیگانگان بسته شود./9456/303/ب3

ارسال نظرات