۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۹۴۱
امام جمعه گتوند:

امام خمینی حقیقت زنده و اندیشه جاری در جامعه جهانی است

امام جمعه گتوند با اشاره به این که اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) جهانی و محدود به جغرافیا و مکان خاصی نیست، گفت: امام راحل حقیقت زنده و اندیشه جاری در جامعه جهانی است.
امام خمینی

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که امام خمینی(ره) قطعا از مصلحان حقیقی و الهی زمان کنونی است، گفت: ایشان نقش پیش درآمد مصلح حقیقی و الهی آخر الزمان را ایفا کرده اند.

 

امام جمعه گتوند با اشاره به این که امام خمینی(ره) زمینه ساز حضور و ظهور امام زمان(عج) است، اظهار داشت: با توجه به ایده مهدویت مبنی اصلاح جامعه بشری ایشان را قطعا باید افزون بر مصلح جامعه اسلامی، مصلح جامعه جهانی برشمرد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند ابراز داشت: امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور و حرکت الهی منجی عالم بشریت معرفی کردند و امروزه نقش انقلاب اسلامی در وقایع جهانی مشهود است.

 

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان این که باید امام خمینی(ره) را مصلح جهانی برشمرد، افزود: حرکت و فعالیت های امام راحل(ره) نه تنها در آثارشان بلکه در عملکردشان و انقلاب اسلامی مشهود است و امروزه رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده و تبیین کننده اندیشه های ایشان هستند.

 

این مقام مسؤول ولایت مداری و پیروی از رهبر معظم انقلاب را مهم ترین اصل نظام اسلامی برشمرد و ادامه داد: ثبات قدم و همراهی و حرف شنوی از رهبری را در قالب انقلاب و اندیشه های امام راحل(ره) شاهد هستیم و یافتن اندیشه های ایشان در وجود رهبر معظم انقلاب هویدا است.

 

وی با اشاره به این که یافتن و تبیین اندیشه های امام راحل(ره) را باید در رهبر معظم انقلاب یافت، افزود: رهبر معظم انقلاب تبیین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی را در عملکرد و سخنانشان منعکس می کنند چرا که بهترین و دقیقترین منبع اندیشه های امام را معرفی می کنند.

 

امام جمعه گتوند امام راحل(ره) را حقیقت زنده و اندیشه جاری در جامعه جهانی برشمرد و تصریح کرد: اندیشه و تفکر امام جهانی و محدود به جغرافیا و مکان خاصی نیست.

 

رییس شورای عمومی گتوند در پایان شیخ زکزاکی، سیدحسن نصرالله، مجاهدان یمنی و بیداری اسلامی را نمود اندیشه های امام خمینی(ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: اندیشه، راه، انقلاب و بیدارگری ایشان مورد توجه قرار گیرد و ان شاء الله اندیشه های نابشان زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود./9456/303/ب2

ارسال نظرات