۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۴۳۰۹۳۶
امام جمعه موقت اهواز:

ولنگاری فرهنگی، بی ارادگی در تقویت جبهه جوانان انقلابی در عرصه فرهنگ است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سهل انگاری و غفلت برخی مسؤولان اجرایی در زمینه تهاجم فرهنگی دشمن گفت: ولنگاری فرهنگی را بادی به هر جهت بودن در امر فرهنگ و بی ارادگی در تقویت جبهه جوانان انقلابی است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به گذشت 27 سال از رهبری امام خامنه ای گفت: اهمیت و جایگاه فرهنگ در انسجام و تعالی جامعه و رساندن آن به سعادت و نیز مقوله تهاجم فرهنگی از خط سیرهای مرتب ایشان که در میان اقشار گوناگون جامعه به ویژه مسؤولان به تبیین آن می پردازند.

 

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به تقویت عناصر تشکیل دهنده هویت فرهنگی مذهبی، دینی و انقلابی جامعه تأکید دارند، تصریح کرد: ایشان در برابر تهاجم دشمن در زمنیه های مذهبی، دینی و انقلابی جامعه و هشدار درباره خطرهای آن برای جامعه، اصطلاحات تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی را بکار برده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی خاطرنشان کرد: مقصود رهبر معظم انقلاب از شبیخون فرهنگی عوامل تهدید کننده فرهنگ دینی، ملی و انقلابی جامعه که شرط اساسی رشد و بالندگی ملت انقلابی ایران است، می باشد.

 

این مقام مسؤول هشدارهای رهبر معظم انقلاب، تقویت جبهه فرهنگی انقلاب، دین مداران و امت حزب اللهی ایران را مانع از شکست عظیم تا زمان کنونی برشمرد و افزود: علی رغم فرمایشات ایشان در بدنه نظام اسلامی افرادی نسبت به جنگ فرهنگی ناتوی فرهنگی غافل و اساسا باور نکرده و با تسامح از این مقوله عبور می کنند و ولنگاری فرهنگی در سخنان ایشان به این امر اشاره دارد.

 

وی بی توجهی در لزوم تقویت ساختارهای فرهنگی انقلابی دینی جامعه، عدم توجه به واقعیت ها و خطرهای تهدید کننده نسل جوان از سوی دشمن در فضای مجازی، عدم تدبر در زمینه رویارویی با تهاجم فرهنگی دشمن، عدم تقویت باورهای دینی و انقلابی در میان نسل جوان جامعه را شکل دهنده تعبیر ولنگاری فرهنگی در سخنان رهبر معظم انقلاب بیان شمرد.

 

امام جمعه موقت اهواز در پایان ولنگاری فرهنگی را بادی به هر جهت بودن در امر فرهنگ، یکی به نعل زدن و یکی به میخ زدن، عدم اراده جدی برای شکل دادن به فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه، عدم اراده جدی برای تقویت جبهه جوانان انقلابی در عرصه فرهنگ، عدم حمایت جدی از هنرمندان مسلمان و انقلابی در عرصه نویسندگی و عدم حمایت از آثار فاخر دینی، مذهبی و ملی برشمرد./9456/302/ب3

ارسال نظرات