۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۳۶۶۰۱
همزمان با سراسر کشور؛

نماز عید فطر در یک هزار نقطه استان چهارمحال و بختیاری اقامه شد

همزمان با سراسر کشور و با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، نماز عید فطر در یک هزار نقطه استان چهارمحال و بختیاری اقامه شد.
نماز عید فطر شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نماز عید فطر، صبح امروز از ساعت 7 صبح، با حضور پرشور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، در يك هزار نقطه و ميعادگاه ‌های نماز جمعه استان اقامه شد.

 

مردم استان چهارمحال و بختیاری پس از یک ماه روزه داری در روز اول شوال با حضور در میعادگاه های نماز، بقاع متبرک و اماکن از پیش تعیین شده، نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

 

مردم مؤمن و روزه دار چهارمحال و بختیاری در این روز با ندای «الله اکبر و لله الحمد الحمدالله علی ما هدانا» روانه مصلاهای نماز شدند و به پاس یک ماه روزه داری و درک شب های قدر، نماز عید فطر را به جای آوردند.

 

در مرکز استان چهارمحال وبختیاری نیز نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی(ره) و خیابان های اطراف با حضور پرشور مردم شهرکرد به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقامه شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های عید سعید فطر شهرکرد، از این روز به عنوان عید مغفرت انسان در درگاه الهی و پاداش بندگی خداوند یاد کرد.


امام جمعه شهرکرد افزود: عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت ناب انسانی و پاداش خداوند به بندگانی است که یک ماه روزه داری کردند.


این مقام مسؤول گفت: مهم‌ترین و مؤثرترین عبادت، پاسداری از انقلاب اسلامی و هوشیاری در برابر نفوذ دشمنان است.

 

گفتنی است در سایر مراکز شهرستان های این استان نیز از ساعت 7 صبح، مردم روزه دار، با حضور پرشور و معنوی خود، نماز عید فطر را به امامت امام جمعه مراکز شهرستان ها اقامه کردند./203/9457/ب1

ارسال نظرات