۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۳۶۷۰۰
خطیب نماز جمعه دامغان مطرح کرد؛

بی حجابان و بدحجابان، پل‌‌های دشمن برای غارت فرهنگی کشور

امام جمعه موقت دامغان گفت: بی حجابان و بدحجابان پل های دشمن برای غارت فرهنگی کشور هستند، همانا بی حجاب غارتگر و دزد اعمال نیک و پاکدامنی مردم است.
امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام احمد فوادیان امام جمعه موقت این شهرستان ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه دامغان با گرامیداشت فرارسیدن 21 تیرماه روز عفاف و حجاب، بدحجابی و بی حجابی را از مظاهر و ارکان اصلی شبیخون فرهنگی استکبار جهانی و مظاهر بی ایمانی خواند و اظهار داشت: دشمن پس از ناامیدی از همه توطئه ها و تهاجم های سخت و نرم خود رو به شبیخون و غارت فرهنگی و اعتقادی آورده است.

 

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه بی حجابان ملعبه دست دشمن و ایادی شیطانند، اضافه کرد: این تصور غلط که با گناه و معصیت اعمال و عبادات ما قبول می شود، باطل است همانا خداوند طاعت و عبادت را تنها از مؤمنان می پذیرد و کار خیر در کنار بدحجابی و بی حجابی ارزشی در درگاه حضرت حق ندارد.

 

حجت الاسلام فوادیان در ادامه با اشاره به استمرار خباثت ها و عداوت استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: 18 تیرماه سالروز کشف دسیسه ای دیگر از مزدوران نظام سلطه در کشورمان بنام کودتای نوژه است، توطئه ای که بار دیگر چهره ضد اسلامی و ضد آزادی مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر را نمایان کرد.

 

وی با یادآوری حماسه همبستگی ملی و آگاهی ملت بصیر کشورمان در دفاع از رکن رکین انقلاب اسلامی، یعنی اصل مترقی ولایت فقیه در 23 تیرماه 78 مقابل فتنه ایادی شیطان بزرگ، افزود: توطئه ها و دسیسه های گوناگون نظامی، اعتقادی، رسانه ای و سیاسی دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت مقاوم ما لیستی بلند بالا را شکل می دهد که هر یک از آنها برای فروپاشی نظامی مستحکم کافی است.

 

امام جمعه موقت دامغان تصریح کرد: تلاش برای به انحراف کشاندن جریان سیال انقلاب، تشکیل گروه های انحرافی تحت عنوان خلق در راستای مبارزه با خط اصیل امام، ترورهای کورکورانه، کودتای نوژه، حمله نظامی به طبس، مسلح کردن گروه های ضد انقلاب در شمال، مرکز، غرب و جنوب کشور، به راه انداختن جنگ تحمیلی و به میدان آمدن شرق و غرب برای براندازی نظام اسلامی، وارد کردن جاسوسان، دخالت در امور داخلی ایران، محاصره اقتصادی، توطئه غیر قابل اغماض فتنه 88 و شبیخون فرهنگی تنها بخشی از صدها توطئه نظام سلطه بر علیه ملت، کشور و نظام اسلامی ما است.

 

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری هشتم شوال سالروز جنایت هولناک وهابیت در تخریب بارگاه مطهر ائمه بقیع اظهار داشت: تاریخ وهابیت مملو است از ظلم و جنایت، همانا امروز نیز آنان از ارتکاب هیچ جنایتی ابا ندارند و گوش به فرمان اربابان آمریکایی و تنگلیسی و صهیونیست خود آماده تعدی به دیگر مقدسات اسلامی هستند./201/977/ب1

ارسال نظرات