۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۳۶۷۱۵

رییس اوقاف اهل تسنن عراق حمله تروریستی به بلد را محکوم کرد

رییس سازمان اوقاف اهل تسنن عراق حمله تروریستی به بلد را محکوم کرد و خواستار حفظ اتحاد شیعه و سنی شد.
عبد اللطيف الهميم، رييس اوقاف اهل سنت عراق،

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الغد، عبدالطیف الهمیم، رییس سازمان اوقاف اهل تسنن عراق، امروز طی پیامی حمله تروریستی به حرم سید محمد بن امام هادی (ع) در شهر بلد واقع در جنوب سامرا را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: حلمه تروریستی به بلد بخشی از نقشه دشمنان برای ایجاد فتنه طائفه در عراق است.

 

وی وضعیت عراق را آشفته توصیف کرد و افزود: تنها راه حل خروج عراق از بحران امنیتی وحدت مردم این کشور در برابر تروریسم است.

 

رییس سازمان اوقاف اهل تسنن عراق تصریح کرد: ما شیعه و سنی هستیم و در برابر جنگ نیابتی که جریان‎های تروریستی در عراق به راه انداخته‎اند، ایستاده‎ایم. نباید با دامن زدن به مساله طائفه‎گری به ابزاری به دست دشمنان تبدیل شویم زیرا همه ما مسلمان هستیم، شعارمان لااله الا الله محمد رسول الله و پرچم ما نیز الله اکبر است.

 

وی تاکید کرد: همان طور که بارها گفته‎ایم به زودی اراضی این کشور را از لوث تروریسم پاکسازی می‎کنیم و این کشور را به جایگاه اصلی خود در منطقه بازخواهیم گرداند.

 

گفتنی است که طی حمله تروریستی شب گذشته به حرم محمد بن امام هادی (ع) در شهر بلد واقع در جنوب سامرا ده‎ها تن کشته و زخمی شدند./994/ب902/د

ارسال نظرات