۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۳۶۸۱۷

برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» ویژه کانون های مساجد کشور در شیراز

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» ویژه کانون های مساجد کشور در شیراز خبر داد و گفت: این مراسم ۲۰ تیرماه با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
آسمانی‌ها

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس امروز (19تیر) در جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد فارس با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در فصل تابستان گفت: مراسم افتتاح این طرح با حضور حجت الاسلام حمیدرضا سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور و مسئولان کشوری و استانی 20 تیرماه در سالن ولایت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) برگزار می شود.

 

وی افزود: در این مراسم جمعی از ائمه جماعات، مدیران، رابطان فرهنگی و اعضای برادر و خواهر کانون های مساجد شیراز و حومه حضور دارند.

 

باقری با اشاره به برنامه های این مراسم، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان ضمن زیارت حرم مطهر، در برنامه های رونمایی از پوستر طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» ویژه کانون های مساجد کشور، تجلیل از فعالان طرح اوقات فراغت، قرعه کشی و اهدای جوائز به شرکت کنندگان در مراسم حضور خواهند یافت.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس همچنین اضافه کرد: 2 نفر از مدیران برادر و خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شیراز نیز به نمایندگی از سایر کانون ها گزارشی از برنامه های طرح اوقات فراغت کانون مسجد خود را ارائه خواهند کرد./836/د102/ل

ارسال نظرات