۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۳۶۸۳۱

بازدید سردار نقدی از پشت صحنه سریال «آرام می‌گیریم»

سردار نقدی در دیدار از پشت صحنه سریال «آرام میگیریم» گفت: امید است سریال «آرام می گیرم» در جهت تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی تاثیرگذار باشد.
سردار نقدی در بازدید از فیلم آرام می‌گیریم

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سریال آرام می‌گیریم، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از پشت صحنه سریال تلویزیونی "آرام میگيريم" به كارگردانى روح اله سهرابى و تهيه كنندگى فرهاد گلی بازدیدکرد.

 

سردار نقدی در این دیدار که جواد جباری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت و محمد حسین نیرومند مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز او را همراهی می کردند به گپ و گفت با عوامل و دست اندر کاران این مجموعه تلویزیونی پرداخت و در جریال کامل روند تولید سریال که محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و شبکه دو سیما است قرار گرفت.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار طی سخنانی به رویش های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: «جوانان ما در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی همواره از غيرممكن ها ممكن ساخته اند. امنيت كشورى به پهناى ايران مدیون جانفشانی و درایت و جسارت جوانانى است که جزو رويش هاى انقلاب هستند.»

 

سردار نقدی عرصه فرهنگ را از مهمترین و تاثیرگذارترین عرصه ها در دنیای امروز دانست و با تاکید بر اهمیت حضور فعال جوانان خلاق و انقلابی در این عرصه خاطرنشان کرد: «در عرصه فرهنگ، بویژه فيلم و سریال نيز ما بحمدالله رویش هایی داشته ایم که روح اله سهرابی و امثال او از این جمله هستند. بنده با توجه به ذوق و توانايى آقای سهرابی كه قبلا هم در تولید فيلم سينمايى از او ديده ام امید دارم که اين سريال نيز موفق بوده و مورد استقبال مخاطبين قرار گیرد.»

 

وی افزود: « جای بسی خوشبختی و خرسندی است که نسل جوان هنرمند ما، امروز دست اندرکار تولید سریال های بلند تلویزیونی هستند که با محوریت ارزش های انقلاب و دفاع مقدس ساخته می شود.»

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سریال "آرام مى گيريم" در كنار طرح مسايل خانوادگى - اجتماعى و اهمیت سبك زندگى ایرانی –  اسلامی به مسئله مقاومت و امنيت ملى نيز خواهد پرداخت، مقابله با تهاجم فرهنگی را از رسالت های مهم رسانه بویژه در حوزه فیلم و سریال دانست و اظهار داشت: «موضوعی که ما امروز با آن دست و پنجه نرم می کنیم موضوع تهاجم فرهنگی دشمن برای تغییر سبک زندگی ملت ایران است. بنابراین از رسالت های مهم رسانه در کشور ما تثبیت و تعمیق سبک زندگی ایرانی _ اسلامی و حفاظت از مرزهای فرهنگی ملت ایران است که امید می رود این مجموعه تلویزیونی به این مهم دست یابد و به شکل اثرگذاری بتواند وجوه فرهنگی ملت ایران را تبیین نماید.»

 

سردار نقدی در این دیدار به اهمیت تولید سریال های طولانی قسمت جهت جذب و اثرگذاری بیشتر بر مخاطب اشاره کرد و گفت: «تعامل و ارتباط با مخاطب، امروزه از اهمیت بسزایی برخوردار است که در حوزه تلویزیون تولید سریال های طولانی قسمت با مضامین ارزشی می تواند بسیار تاثیرگزار و مثمرثمر باشد. این بدان معناست که مجموعه های دست اندرکار در تولید برنامه های تلویزیونی از جمله بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باید حضور جدی تری در این حوزه داشته باشند.»

 

جواد جباری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت، که انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس یکی از مجموعه های این بنیاد است، نیز پیشتر و در پی بازدید از پشت صحنه سریال "آرام میگیریم" ضمن اظهار خرسندی از روند تولید مستمر و منظم این مجموعه تلویزیونی، به اهمیت موضوع ارزشی فیلم و سریال های در دست تولید آن مجموعه اشاره کرد و افزود: «برای ما بیش از هر چیز محتوای آثار اهمیت دارد که حاوی پیام هایی سازنده برای جامعه انسانی امروز باشد و با موازین و اهداف ما همراه باشد که به لطف الاهی قصه "آرام میگیریم" از این ویژگی برخوردار است.»

 

در ادامه سردار نقدی همراه با عوامل و دست اندرکاران "آرام میگیریم" به دیدن بخش هایی از سریال که پیش از این آماده شده بود پرداخت که حضور چهره های سرشناس و محبوب سینمایی و تلویزیونی در این مجموعه، بویژه بازی موفق و تاثیرگذار آنها تحسین و تقدیر وی را از سازندگان و در راس آنها کارگردان این سریال به دنبال داشت.

 

"آرام میگیریم" برخوردار از قصه ای روشنگر برای خانواده ها و جامعه امروز است. این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش های میان شخصیت ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده های جامعه امروز ما می رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست. "آرام میگیریم" به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضاء آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می گردد.

 

از ویژگی های "آرام میگیریم" که در 42 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از شبکه دو سیما در نیمه دوم سال جاری آماده می شود، عدم وجود قهرمان واحد در آن است. در داستان این سریال شخصیت های متعدد و متنوعی وجود دارند که هر یک در جایگاه خود دغدغه های خاص خود را دارند و به نوعی قهرمان هستند و هر کسی در جامعه ما در هر موقعیتی می تواند با آنها همزادپنداری کند.

 

این سريال توسط فريدون فرهودى و فروغ فروهيده، بر اساس فیلمنامه "آرام میگیریم" نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآمده است.

 

داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، لیلا اوتادی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمالزاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی و ... بازیگران سرشناس "آرام میگیریم" هستند که براساس اخبار رسیده، چهره های مطرح دیگری از سینما و تلویزیون به این سریال اضافه خواهند شد.

 

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی /  آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / دستیار دوم: علی بی آبی / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: علیرضا فرحزادی / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد./836/د102/ل

ارسال نظرات