۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۳۶۸۳۵

وزیر اوقاف مصر خواستار مقابله با فعالیت‎های مجازی تروریست‎ها شد

وزیر اوقاف مصر خواستار برخورد و توقف فعالیت‎های مجازی جریان‎های تروریستی و حامیانشان شد.
محمد مختار جمعه، وزير اوقاف مصر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از البوابه نیوز، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، امروز در مصاحبه با خبرنگاران از انتشار کتاب و دست نوشته‎های جریان‎های تکفیری و تروریستی در فضای مجازی به شدت انتقاد کرد و گفت: اندیشه‎های جریان‎های تکفیری به زیان فرزندان و جوانان ماست و موجب بی ثباتی و ناامنی در جامعه می‎شود.

 

وی افزود: مجازات انتشار افکار تکفیری و افراطی باید افزایش یابد تا شاید جلوی این اقدامات گرفته شود. دستگاه‎های قضایی برای مقابله با تروریسم باید فعالیت جدی، شدید و بدون هیچ گونه تاملی داشته باشند.

 

وزیر اوقاف مصر با اشاره به جنایت‎های تروریست‎های در برخی از کشورهای اسلامی و عربی تصریح کرد: تروریست‎ها در راستای اهداف شوم خود متون دینی را تحریف می‎کنند و مسلمانان را فریب می‎دهند.

 

وی گسترش سایت‎های وابسته به اعضای تروریستی را خطری جدی برای جامعه جهانی خواند و ادامه داد: برخی از سایت‎ها و رسانه‎های وابسته به جریان‎های تروریستی درپی جذب نیروهای جدید هستند.

 

جمعه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به حمله تروریستی هفته گذشته به مدینه و قطیف عربستان گفت: حمله تروریستی به مسجد النبی (ص) به معنای تعرض به همه مسلمان در مشرق و مغرب کره زمین است.

 

وی خاطرنشان کرد: تروریست‎ها عقل، دین، اخلاق، انسانیت و فکر را از دست داده‎اند و گرنه هیچ مسلمانی حتی جرأت فکر تجاوز به حرم رسول اکرم (ص) را ندارد./994/ب902/د

ارسال نظرات