۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۳۶۸۹۷
معاون امور طلاب حوزه های علمیه کرمان خبر داد؛

راهپیمایی بانوان کرمان در حمایت از عفاف و حجاب

حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این‌که راهپیمایی عفاف و حجاب مخصوص بانوان گرامی بوده، گفت: مسیر این راهپیمایی از سه راه گنجعلیخانی تا حسینیه ثارالله شهرستان کرمان خواهد بود که رأس ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام زمزم زاده

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمان، در رابطه با راهپیمایی عفاف و حجاب در استان کرمان، گفت: یکی از ضروریات دین اسلام، رعایت حجاب و عفاف است.

 

وی افزود: همزمان با آغاز هفته جهانی حجاب و عفاف، بانوان کرمانی در سومین روز این هفته در تاریخ ۲۱ تیرماه، در راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب شرکت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که این راهپیمایی مخصوص بانوان گرامی بوده، اظهار داشت: مسیر این راهپیمایی از سه راه گنجعلیخانی تا حسینیه ثارالله شهرستان کرمان خواهد بود که رأس ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد.

 

وی بیان داشت: در هفته عفاف و حجاب تمام نهاد های کشور با محوریت وزارت کشور تصمیم گرفته اند که برنامه هایی را در این هفته که به حجاب معروف شده است را برگزار کنند.

 

معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که یکی از برنامه های وزارت کشور راهپیمایی بانوان بوده، ابراز داشت: از تمامی خواهران شهرستان کرمان می خواهیم با حضور خود به خانم های بی حجاب بگویند که یکی از ضروریات دین اسلام حجاب بوده که همه بانوان باید، این امر اللهی را واجب بشمارند.

 

حجت الاسلام زمزم زاده یادآور شد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگو سازی سالم دو هدفی بوده که برای این راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

 

وی با توجه به این که تمام بانوان باید نسبت به این مسأله حساس باشند، خاطرنشان کرد: از همه ی بانوان توقع داریم در این تجمع بزرگ شرکت کنند.

 

وی در پایان گفت: در این مراسم از حجت الاسلام آقای طائب برای ایراد سخنرانی دعوت شده است./9707/303/ب3

 

ارسال نظرات