۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۳۶۹۲۷

ادامه درگیری‌های پلیس با معترضان به تبعیض نژادی در آمریکا

موج اعتراضات به تبعیض نژادی در آمریکا همچنان ادامه دارد و رسانه‌ها از درگیری‌های پلیس با معترضان در نقاط مختلف این کشور خبر می‌دهند.
پلیس آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، در حالی که اعتراضات به تبعیض نژادی در آمریکا همچنان ادامه دارد، رسانه‌ها از ادامه درگیری‌های پلیس با معترضان خبر می‌دهند.

 

به گزارش فارس، بعد از کشته شدن دو جوان سیاه پوست به دست نیروهای پلیس آمریکا و انتشار تصاویر مربوط به آن، شهرهای مختلف آمریکا بار دیگر به صحنه اعتراضات به تبعیض نژادی تبدیل شده است.

 

به دنبال درگیری‌ها پس از کشته شدن دو سیاه پوست در آمریکا، خبرهایی از درگیری مسلحانه بین برخی افراد با نیروهای پلیس مخابره شده؛ درگیری‌هایی که به کشته شدن 5 افسر پلیس در دالاس انجامیده است.

 

از شهرهای دیگر هم خبر رسیده که حداقل سه افسر پلیس آمریکا در تیراندازی افراد مسلح زخمی شده‌اند.

 

حالا امروز یکشنبه از شهر سنت پال در ایالت مینه سوتا هم خبر رسیده که تظاهرات علیه تبعیض نژادی سبب تنش و درگیری معترضان و نیروهای پلیس شده است.

 

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، به دنبال برخوردها و پرتاب سنگ و مواد آتش‌زا از سوی معترضان سنت پال، 4 تن از نیروهای پلیس زخمی شدند.

 

البته رسانه‌های آمریکایی تاکنون درباره اینکه چه تعداد از معترضان در این درگیری‌ها زخمی و یا بازداشت شده‌اند، خبری مخابره نکرده‌اند./847/ب102/د

ارسال نظرات