۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۳۷۱۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

آموزش تخصصی ۵۰ بانوی مبلغ عفاف و حجاب در استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزش تخصصی مبلغ عفاف و حجاب ویژه بانوان از امروز به‌ مدت یک سال با تدریس اساتید حوزه‌های علمیه قم و مشهد در استان آغاز می‌شود.
بزمانی

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: دوره آموزش تخصصی بانوان مبلغ عفاف و حجاب، با هدف انسجام و یکپارچگی بیشتر و همچنین برای حصول نتیجه بهتر جهت ترویج حجاب برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در این دوره که به مدت یک سال طول می‌کشد، اساتید برجسته بومی و همچنین مدرسان دعوتی از حوزه‌های علمیه قم و مشهد حضور دارند و در پایان، 50 مبلغه تخصصی در حوزه عفاف و حجاب تربیت می‌شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این مبلغان پس از اخذ گواهینامه معتبر، به سراسر استان اعزام می‌شوند تا علاوه بر آسیب‌شناسی دلایل بدحجابی، به تبلیغ این واجب دینی و همچنین پاسخگویی به شبهات بپردازند.

 

حجت‌الاسلام بزمانی اظهار کرد: خانواده مهم‌ترین رکن مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و یکی از مهم ترین عوامل تقویت بنیان خانواده، حفظ حجاب و جلوگیری از مفاسد است، بنابراین برنامه‌های تبلیغی عفاف و حجاب باید نظام‌یافته و نتیجه‌بخش باشد.

 

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله گفتمان‌های دینی در مساجد سطح استان، تجمع مردمی با عنوان مدافعان حریم خانواده، نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان فعال در این عرصه از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب است./831/303/ب2

ارسال نظرات