۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۳۷۲۱۷
ظهر امروز؛

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از مصدومان حادثه تروریستی ریجاب عیادت کرد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در عیادت از مصدومان حادثه تروریستی ریجاب گفت: اشرار و کج فهمان زمان که ترور را پیشه نموده اند باید بدانند وحدت بنیادین پیروان اقوام و مذاهب مختلف استان و نظام جمهوری اسلامی با چنین تحرکات کوری متزلزل نخواهد شد.
ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ظهر امروز از مصدومان حادثه تروریستی ریجاب کرمانشاه عیادت کرد.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این دیدار با آرزوی مغفرت و علو درجات برای شهدای این حادثه تروریستی، ابراز داشت: این اقدام مذبوحانه و حمله به کاروان خدمتگزاران شایسته ملت از جمله دکتر فلاحت پیشه نماینده محترم مردم غیور اسلام آباد غرب و دالاهو و مسؤولان محلی همراه ایشان از سوی جامعه اهل سنت محکوم است.

 

وی ادامه داد: اشرار و کج فهمان زمان که ترور را پیشه نموده اند باید بدانند وحدت بنیادین پیروان اقوام و مذاهب مختلف استان و نظام جمهوری اسلامی با چنین تحرکات کوری متزلزل نخواهد شد.

 

ماموستا محمدی یادآور شد: دشمنان به دنبال نا امن جلوه دادن منطقه و ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند اما باید بدانند چنین اقداماتی هیچ گاه خدشه ای بر اقتدار کشور وارد نخواهد کرد.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: امنیت مستقر در منطقه حساس مرزی استان به همت مردم و مسؤولان برای همیشه خدشه ناپذیر باقی خواهد ماند و مسؤولان همواره خدوم مردم و نظام هستند.

 

این مسؤول در پایان بیان داشت: مسؤولان پیگیر عوامل اجرای این اقدام تروریستی خواهند بود و قطعأ با دستگیری تروریست های بزدل و کوردل، اجازه تحرک به آن ها نخواهند داد.

 

در پایان لازم به ذکر است، اشرار مسلح روز 20 تیر ماه خودرو حامل نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دالاهو را در منطقه ریجاب شهرستان دالاهو به رگبار بسته و متواری شدند.

 

متأسفانه در این حادثه تروریستی غلامرضا کرمی راننده فرماندار دالاهو و حجت الله نیک عزم کارمند اداره دامپزشکی استان کرمانشاه به شهادت رسیدند و فرامرز اکبری فرماندار دالاهو، فرزاد افضلی مدیر کل شیلات استان و یکی از کارمندان اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب مجروح شدند که حال عمومی آن ها رضایت بخش اعلام شده است./857/202/ب2

ارسال نظرات