۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۳۷۲۷۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

از بین‌ بردن حیا و عفت در جامعه هدف‌ اصلی دشمنان‌ انقلاب‌ اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به کار فرهنگی رسانه ای، حمایت از تولید کنندۀ پوشاک ایرانی نیاز داریم.
حجت الاسلام محمد حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام محمد حاجی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، در نشست هم اندیشی کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: از بین بُردن حیا و عفت در جامعه یکی از ا هداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است که از طریق تهاجم نرم فرهنگی رسانه ای و راهبرد نفوذ و تاثیرگذاری بر افکار آن را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه زن عنصر اصلی بُنیان خانواده های ایرانی است، گفت: عفاف و حجاب نه تنها عناصر اصلی و موثر در حفظ سلامت اخلاقی جوامع اسلامی هستند بلکه امنیت روحی و اجتماعی افراد جامعه بخصوص زنان را تقویت و به تحکیم روابط عاطفی بین زوج ها و فرزندان نیز کمک می کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر ادامه داد: زنان در خانواده ایرانی بعنوان همسر و مادر نقش اصلی را در هدایت و تربیت اسلامی بر عهده دارند، اگر خانواده ها نسبت به آسیب های اجتماعی مصون بشوند، جامعه نیز در برابر تهاجم فرهنگی مصون خواهد شد.

وی ترویج فرهنگ زندگی غربی را یکی از راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی از بین بُردن حیا و عفت در جامعه ایران دانست و افزود: حمایت از شبکه های مُدلینگ و ترویج ابتذال فرهنگی به ویژه در زمینه پوشش و لباس گُواه روشنی برای این موضوع است.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به کار فرهنگی رسانه ای، خلاقیت در طراحی پوشش های اسلامی، حمایت از تولید کنندۀ پوشاک ایرانی و مهم تر از همه روحیه انقلابی و جهادی نیاز داریم.

وی هفته عفاف و حجاب را فرصت مناسبی برای هم اندیشی و هم افزایی سازمان های مسؤول در این زمینه دانست و افزود: سپاه پاسداران و بسیج با دارا بودن ظرفیت عظیم مردمی رسالت مهمی در زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی بر عهده دارند، البته ساماندهی موضوع عفاف و حجاب به تلاش همه افراد جامعه بستگی دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان گفت: در سال جاری و همزمان با هفته عفاف و حجاب، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس برنامه های متنوعی را با خلاقیت و رویکردهای تازه در زمینه تبیین اهمیت حیا و عفت در جامعه برگزار می کند./۹۱۹/202/ب3

ارسال نظرات