۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۳۷۲۷۲

برگزاری دوره معارفی «بانوان آسمانی» در آستان بانوی کرامت

دوره معارفی«بانوان آسمانی» به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
دوره آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره معارفی«بانوان آسمانی» به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ویژه خواهران در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

 

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این دوره می‌توانند به شبستان نجمه خاتون(س) حرم حضرت معصومه(س) مراجعه کرده یا با شماره ۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس بگیرند.

 

در این دوره آموزشی شخصیت بانوان آسمانی از صدر اسلام تا دوره معاصر برای خواهران بررسی شده و ابعاد شخصیتی این بانوان و نقش آن‌ها در پیش برد اسلام و اهداف اسلامی تبیین می شود.

 

همچنین در نخستین مباحث این دوره آموزشی شخصیت حضرت آمنه(س) براساس منابع تاریخی برای بانوان شرکت کننده در کلاس‌ها تشریح و تبیین شده است.

 

این دوره آموزشی در ترم جدید برای بانوان شرکت کننده در روزهای یک‌شنبه در مدرس ۶ شبستان نجمه خاتون(س) برگزار شده و ثبت نام برای حضور در این دوره آموزشی الزامی و ضروری است.

 

لازم به ذکر است، معرفی ابعاد شخصیتی و رفتاری بانوان برگزیده اسلام در طول تاریخ و نقش آن‌ها در ترویج و پیشبرد اسلام، معرفی الگوهای برتر اسلامی به بانوان و الگو سازی برای دختران جوان در جامعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی برای بانوان است./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات