۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۳۷۲۸۰
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت سپاه کاشان:

پيشرفت کشور در گرو اتکاء به درون است

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت سپاه کاشان گفت: اتکاء کردن به برجام سبب گرفتاري و آغاز بدبختي مي شود و آغاز پيشرفت در اتکاء به درون و توجه به فرامين رهبري است.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام، گفت: برخي گمان مي کردند که برجام نقطه شروع است و همه مسائل را حل شده فرض مي کردند.

 

وي افزود: تشبيه برخي مسؤولان در خصوص برجام در مقابل موضع گيري هاي غربي ها، نشان از عدم بينش و شناخت کافي آنها است.

 

حجت الاسلام محمدي با انتقاد از تجزيه و تحليل نادرست برخي مسؤولان از مسائل موجود، گفت: ما بايد با آموزه هاي ديني، قرآن، روايات و سيره اهل بيت(ع) و پيروي از بهترين مفسر اسلام ناب که رهبر معظم انقلاب است به پيش برويم.

 

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت سپاه کاشان با يادآوري فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اين که من به مذاکرات خوش بين نيستم، گفت: مسؤولان و سياسيون بايد مراقب خدعه هاي دشمن باشند.

 

وي با اشاره به اين اينکه بايد از وصل کردن همه مسائل به برجام فاصله گرفت، گفت: راه مقابله و ايستادگي در برابر دشمن، اتکاء به درون است و نه اينكه اتکاء به برجام باشد.

 

به گفته وي، اتکاء کردن به برجام سبب گرفتاري و آغاز بدبختي مي شود و آغاز پيشرفت در اتکاء به درون و توجه به فرامين رهبري است.

 

حجت الاسلام محمدي با تأکيد بر اينکه انسان عاقل هيچگاه به وعده دشمن خوش بين نمي شود، گفت: دشمن را بايد تحت نظر داشت و فريب اقدامات شيطاني آن را نخورد./1307/303/ب3

ارسال نظرات