۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۳۷۳۳۱
حدادعادل در جمع خبرنگاران:

اصولگرایان از تجربه انتخابات مجلس در ریاست‌جمهوری ۹۶ استفاده می‌کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجربه وحدتی که در تهران در انتخابات ۹۴ در مجلس داشتیم، برای ما یک تجربه خوبی بود که از آن تجربه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ استفاده خواهیم کرد.
حداد عادل

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد‌عادل ظهر امروز در حاشیه همایش قیام ملی گوهرشاد در تالار شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث حقوق‌های نجومی ملت آگاه‌تر از آن است که با دست و پا زدن‌های بیهوده برخی، مشکلات حل شود.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی در رابطه با انتخابات ریاست‌جمهوری 96 گفت: مسلماً انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده یک آزمون مهم و یک ایستگاه سیاسی حساس است و اصولگرایان نیز تلاش می‌کنند تا در این انتخابات به وظیفه خود نسبت به انقلاب عمل کنند.

 

 

وی با بیان اینکه نمی‌توان انتخابات پیش‌رو را پیش‌بینی کرد، عنوان کرد: تجربه وحدتی که در تهران در انتخابات 94 در مجلس داشتیم، اما برای ما یک تجربه خوبی بود که از آن تجربه در انتخابات 96 استفاده خواهیم کرد.

 

حدادعادل با اشاره به حقوق‌های نجومی گفت: من چندین بار گفته‌ام بهترین راه برای حل این مسئله شفاف‌بودن است و اگر بنا بر برخورد است نه تنها با آن‌هایی که این حقوق‌ها را گرفته‌اند، بلکه باید با ریشه‌های این موضوع برخورد شود.

 

عضو شورای انقلاب فرهنگی تصریح کرد: دولت از خودش سئوال کند، چه مشکلی وجود داشته که چنین پدیده زشت و عجیبی به‌وجود آمده است؟ حال نیز هر سه قوه به‌ویژه قوه مجریه باید به ریشه‌یابی این موضوع بپردازند چراکه در این باره فرافکنی و کارهای توجیحی نمی‌تواند مسئله را حل کند.

 

وی همچنین درباره همایش قیام ملی گوهرشاد گفت: اصولاً هر واقعه‌ای پس از چند سال در خطر فراموشی قرار می‌گیرد؛ واقعه گوهرشاد که سعی و تلاش بسیاری برای خاموش ماندن آن شده بود، در خطر بیشتری قرار داشت از این رو باید از تمامی کسانی که باری دیگر این موضوع را مطرح و به روشنگری آن می‌پردازند، تقدیر کرد.

 

حدادعادل تاکید کرد: بازیابی این واقعه یک امر ستودنی است و خوشحال هستیم که این موضوع در شهر مشهد جدی گرفته شده است چراکه مشهد سزوارترین شهر برای گرامیداشت امر حجاب است و امید داریم تا این عمل در سال‌های آینده نیز ادامه داشته و تنها به یک برنامه و همایش ختم نشود./836/د102/ل

ارسال نظرات