۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۳۷۳۳۴
مدرس حوزه علمیه مطرح کرد؛

بهائیت و صهیونیست ها نخستین گروه های مبلغ بی حجابی در ایران

مدرس حوزه علمیه زنجان با اشاره به حمایت های صورت گرفته از بدحجابی و بی حجابی در ایران از سوی برخی از فرقه های منحرف، گفت: براساس اطلاعات سازمان های امنیتی بهائیت و صهیونیست ها جزء نخستین گروه های مبلغ و مروّج بد حجابی و بی حجابی در ایران هستند.
حجت الاسلام محبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام مهدی محبی، مدرس حوزه علمیه زنجان امروز در تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در زنجان، که در حمایت از عفاف و حجاب برگزار شده بود، با گلایه از استقبال بسیار کم رنگ مسؤولان از این مراسم، گفت: عدم حضور مسؤولان در این تجمع، نشانگر چگونگی حمایتشان از مسأله حجاب و عفاف است.

 

وی در ادامه با اشاره به داستان حضرت آدم و حوا(ع) و انجام ترک اولی از سوی آنها و عقوبت های بعدی آن، افزود: عقوبت و جزای اولین ترک اولی از سوی حضرت آدم و حوا(ع) این بود که پوشش و حجاب آنها برداشته شد، که این نشانگر ارزش والای حجاب در پیشگاه الهی است.

 

این مدرس حوزه در ادامه با اشاره به حجاب در ایران باستان، تصریح کرد: حجاب امری است که در تمامی ادیان الهی به وفور به آن تأکید شده و حتی در آثار باستانی ایران نیز این مهم به چشم می خورد؛ حتی می بینیم که فقط در میان طبقات اشراف رواج داشته نه طبقات پایین، پس حجاب یک ارزش بزرگ محسوب می شده است.

 

وی در ادامه با بیان این که اسلام عزیز حجاب را از طبقاتی بودن خارج کرد، گفت: دین اسلام، حجاب را از طبقاتی و اشرافی بودن خارج کرد؛ چرا که اگر حجاب نشان ارزش و اهمیت است، چرا فقط در میان طبقات اشراف رواج داشته باشد، از این رو اسلام، حجاب را عمومی و همگانی کرد.

 

حجت الاسلام محبی در ادامه با اشاره به مضرات اختلاط زن و مرد در جامعه تأکید کرد: امروز یکی از اموری که بنیان خانواده ها را تهدید می کند و بعضا نابود کرده است، اختلاط زن و مرد است که نفی و نهی از این امر در میان روایات و حتی در سیره حضرت زهرا(س) بسیار به چشم می خورد.

 

این مدرس حوزوی در ادامه با اشاره به نگاه دنیای غرب به زن و جایگاه و مقایسه آن با دیدگاه اسلام خاطرنشان کرد: نگاهی که غرب نسبت به زنان دارد، نگاهی کالائی و ابزاری است؛ از این رو بیشترین زنانی که امروزه به اسلام علاقه مند شده و به آن رو می آورند، همین زنان غربی هستند که جایگاه زن را در اسلام مشاهده کرده و آن را با جایگاه خویش در غرب مقایسه می کنند.

 

وی در پایان با اشاره به حمایت های صورت گرفته از بدحجابی و بی حجابی در ایران از سوی برخی از فرقه های منحرف، گفت: بر اساس اطلاعات سازمان های امنیتی، امروز بهائیت و صهیونیست ها جزء اولین گروه های مبلغ و مروّج بدحجابی و بی حجابی در ایران هستند و این از جمله برنامه ها و توطئه های طولانی مدت آنها است.

 

گفتنی است؛ در پایان این تجمع بزرگ و مردمی، بیانیه ملی تجمع مدافعان حریم خانواده قرائت شده و مردم نیز در پایان تمامی بندها، با تکبیرهای خود، قاری را همراهی کردند./949/202/ب2

ارسال نظرات