۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۳۷۳۷۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

برگزاری تجمع های دفاع از حریم خانواده گامی مؤثر در خنثی سازی هجمه های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزاری تجمع های دفاع از حریم خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب را گام مؤثری در خنثی سازی هجمه های دشمن دانست و گفت: نقش آفرینی مردم استان در صحنه های مختلف انقلاب چشمگیر است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر دوشنبه در اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در شهرکرد، با اشاره به اینکه امر به رعایت عفاف و حجاب و نهی از بی حجابی و بی عفتی دو فریضه واجب و جهاد زمان حاضر ما است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای احیای واجب های دین شکل گرفت و بر همین اساس ضروری است تا هرچه در توان داریم در مسیر پیاده سازی احکام الهی و دین اسلام به کار گیریم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در اسلام، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب در جامعه اسلامی است و انتظار می رود تا این فریضه ها هر چه بیشتر در بین عموم مردم احیا شود و این از ضرورت ها است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه جوانان امروز ما باید پیرو فرمایشات حضرت علی(ع) باشند، تأکید کرد: همه مردم به ویژه جوانان باید با تمام توان خود برای زنده نگه‌ داشتن اسلام بکوشند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند امامی که به او اقتدا می‌ کنند از آنها چه می‌خواهد، ادامه داد: بکوشیم با زبان و عمل با منکرات مقابله کنیم و خودمان به ‌تنهایی در انجام واجبات و ترک محرمات کوشا باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه همه مردم باید بکوشند جامعه ای عفیف داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردان و زنان وظیفه خود را به ‌خوبی انجام دهند، پوشش مناسب داشته باشند، رابطه خود را با هم مطابق موازین دین تنظیم کنند که این خود عفت است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به هجمه های فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا و دشمنان نظام اسلامی مترصد آن هستند تا با اشاعه فرهنگ مبتذل غرب ارزش های نورانی قرآن را از جامعه بگیرند که هوشیاری مردم را می طلبد.


این مقام مسؤول برگزاری تجمع های دفاع از حریم خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب را گام مؤثری در خنثی سازی هجمه های دشمن دانست و افزود: نقش آفرینی مردم استان در صحنه های مختلف انقلاب چشمگیر است.

 

وی با تأکید بر اینکه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بحث زور و قلدری نیست، یادآور شد: این جمعیت با شعارهای مهربانانه امر به معروف و نهی از منکر می ‌کنند که این امر مطمئناً در جامعه تأثیرگذار است.

 

امام جمعه شهرکرد مطالبه جدی مردم از مسؤولان را اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها، خانواده ‌ها و همه جامعه مراقب باشند و با تلاش خود مرز بین حلال و حرام را رعایت کنند./9457/202/ب2

ارسال نظرات