۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۳۷۷۱۴
از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان صورت گرفت؛

فراخوان جذب مقالات علمی

معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان اصفهان با هدف ارج نهادن به تحقیقات علمی اساتید، فضلاء و طلاب حوزه ‏علمیه اقدام به جذب مقالات در علوم اسلامی می‌کند.
مقاله

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان اصفهان با هدف ارج نهادن به تحقیقات علمی اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه و در راستای تبلیغ نوشتاری دین مبین اسلام اقدام به جذب مقالات در علوم اسلامی می نماید.

شرایط پذیرش به این صورت است که مقاله ارائه شده بایستی حاصل دستاورد علمی نگارنده، حد اقل 4 و حداکثر 20 صفحه 300 کلمه ای و تحت نرم افزار Word  و قلم  B zar با فونت  14 باشد و درج نام، رتبه علمی نگارنده و شماره تماس الزامی است، لازم به ذکر است پذیرش اولیه ی مقالات منوط به رعایت شیوه نامه تدوین مندرج درسایت معاونت است.

از جمله مزایای شرکت در این فراخوان می توان به  پرداخت حق التألیف طبق دستور العمل اجرائی معاونت، چاپ مقاله در مجله معاونت در صورت داشتن امتیاز بالا، انتشار در فضای مجازی، معرفی به همایش های علمی استانی و کشوری و تقدیر از مقالات برتر اشاره کرد.

نحوه ارسال آثار از دو طریق ارسال به پست الکترونیکی به نشانی Jazbe18@gmail.com و ارسال اثر در قالب فایل الکترونیکی(لوح فشرده یا مموری) به معاونت آموزش و پژوهش به نشانی  اصفهان، خیابان حافظ، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اتاق 15 امکان پذیر است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 32218787 داخلی 174 تماس و یا به نشانی اینترنتی   www.esf-hozeh.com مراجعه نمایند. /869/203/ب3

ارسال نظرات