۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۳۷۷۳۱
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه:

مردم را به سمت وقف‌های جدید هدایت کنیم

عبدالرضا عابد گفت: مردم حق دارند از نحوه و چگونگی فعالیت های گسترده سازمان اوقاف اطلاع پیدا کنند و در این صورت است که می توانیم مردم را به سمت وقف های جدید هدایت و راهنمایی کنیم.
عابد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهندس عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف روز سه شنبه 22 تیر ماه در جمع کارکنان اوقاف گلستان اظهار داشت : در راستای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" فعالیت های زیادی در سازمان اوقاف انجام شده است که باید به صورت گسترده اطلاع رسانی شود.

 

وی گفت: این حق طبیعی مردم است که بدانندسازمان اوقاف و امور خیریه یک نهاد امانت دار و صادق برای حفظ و نگهداری موقوفات و بقاع متبرکه است.

 

عابدتصریح کرد: وقتی اجرای امنیانه نیات واقفین به درستی اطلاع رسانی شود مسلما مردم به سمت و سوی وقف های جدید و متناسب با نیاز روز جامعه ترغیب می شوند.

 

قائم مقام سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: در بازرسی هایی که هر ساله در سازمان اوقاف صورت می گیرد بایستی موانع و مشکلاتی که وجود دارد با توجه به حضور معاونت های مختلف سازمان برطرف شود وآنها نیز در جهت تحقق شعار سال گام بردارند.

 

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حاتمی معاون حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف، عباسعلی جعفری معاون بهره وری و اقتصادی، حجت الاسلام حسنی نیا رئیس اداره تحقیق و حسابرسی  و محمد روح الامینی معاون توسعه و منابع انسانی سازمان اوقاف نیز حضور داشتند./1325/د102/ی

ارسال نظرات