۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۳۸۲۴۵
در آستانه سفر هیأت دولت به کرمانشاه صورت گرفت؛

دعوت آیت الله علما برای حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از رییس جمهور

آیت الله علما در پیامی مشترک با استاندار کرمانشاه از مردم انقلابی استان برای استقبال گسترده و پر شور از رییس جمهور و هیأت همراه دعوت کرد.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، صبح روز یکشنبه 27 تیرماه جاری استان کرمانشاه میزبان کاروان تدبیر و امید در قالب سفر های استانی خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور و هیأت همراه وی در این سفر یک روزه به استان کرمانشاه نخست به دیدار با مردم می پردازند و از دیگر برنامه های هیأت دولت در این سفر می توان افتتاح طرح ها، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، شرکت در شورای اداری، نشست با سرمایه داران و مصاحبه های مطبوعاتی را نام برد.

 

در همین رابطه آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در پیامی مشترک با اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه خواستار حضور پرشور و گسترده مردم در استقبال از رییس جمهور و هیأت همراه شدند.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

یکشنبه(۲۷ تیر) استان سرافراز کرمانشاه میزبان یار دیرین امام و رهبری ـ رییس جمهور محبوب حضرت حجت الاسلام دکتر روحانی ـ اعضای دولت و مقامات عالی رتبه کشوری خواهد بود، بدون تردید انجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.

 

حضور مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار این استان در صحنه های مختلف دفاع از کشور و نظام و حمایت از دولت بر احدی پوشیده نیست، مقاومت جانانه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی، حضور در راهپیمایی ها و انتخابات مختلف در طی سی و هفت سال گذشته و استقبال باشکوه و تاریخی از سفر رهبر معظم انقلاب هر کدام سند محکمی است دال بر پیوستگی کرمانشاهیان سربلند و نظام جمهوری اسلامی در نتیجه ی این پیوستگی است که دشمنان قسم خورده ی نظام به کرات و از جمله در مذاکرات اخیر هسته ای مجبور به عقب نشینی از مواضع خود و پذیرش شرایط جمهوری اسلامی شده اند.

 

در تداوم همین مسیر و در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت، از آحاد مردم عزیز استان دعوت می شود در مراسم استقبال عمومی ریاست محترم جمهور که از ساعت 8 و 30 دقیقه روز یکشنبه 27 تیرماه از سه راه حافظیه به سمت ورزشگاه آزادی برگزار می شود حضور یافته و مهمان نوازی و کرامت همیشگی اهالی این استان را در استقبال و اعزاز و اکرام رئیس جمهور و دولت خدمتگزار به منصه ظهور برسانند. باشد که در پرتو این حضور شما امید دشمنان برای ایجاد فاصله بین دولت و ملت مانند همیشه مبدل به یأس و انگیزه خدمتگزارانتان در دولت برای تداوم خدمت افزایش یابد./857/101/ب2

ارسال نظرات