۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۳۸۳۲۱
حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از تمام امکانات برای مقابله با نفوذی‌های دشمن

امام‌ جمعه قزوین با تأکید بر اینکه اقامه نماز همان اقامه دین است، گفت: باید تمام امکانات را به خدمت دین و مقابله با نفوذی‌های دشمن در بیاوریم تا اقامه نماز که همان اقامه دین است، محقق شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین عصر امروز در دیدار اعضای شورای نگهبان استان قزوین که به مناسبت سالرزو تأسیس نهاد شورای نگهبان در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، گفت: بندگان فرهیخته خداوند کسانی هستند که از همه امکاناتی که در اختیار دارند برای اقامه نماز و دین استفاده می‌کنند و اقامه نماز غیر از نماز خواندن است.

 

وی در ادامه افزود: اقامه کننده نماز کسی است که هیچگاه خطای فاحشی در زندگی انجام نمی‌دهد، در حالی که ممکن است انسانی نماز بخواند اما ظلم، دزدی و خطای دیگری هم انجام دهد.

 

امام‌ جمعه قزوین با تأکید بر اینکه اقامه نماز همان اقامه دین است، تصریح کرد: باید تمام امکانات را به خدمت دین و مقابله با نفوذی‌های دشمن در بیاوریم تا اقامه نماز که همان اقامه دین است، محقق شود.

 

تهاجم فرهنگی  مهم ترین جنگ نرم امروز است

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین تهاجم فرهنگی را مهم ترین جنگ نرم امروزی دانست و ابراز کرد: هر کسی که در دل اعتقادی به دین ندارد و تظاهر به دین‌داری می‌کند، منافق است، امروز منافقین ارزش‌های دینی را نشانه رفته‌اند و در پی از میان بردن آنها هستند و ضروری است با جدید در مقابله این فتنه ایستاد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه اضافه کرد: در جنگ فرهنگی ابتدا افکار کسانی که قرار است در مقابل هجمه دشمنان ایستادگی کنند، مورد هجوم قرار می‌گیرد و در نهایت برنامه‌های مخرب دشمنان از سوی همان کسانی که قرار بود سربازان این جنگ باشند، اجرایی می‌شود.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت شورای نگهبان در تمام طول سال استفاده کرد، اظهار کرد: ما نباید شورای نگهبان را در انتخابات خلاصه کنیم، در مجموعه شورای نگهبان نیروهای بسیار ارزشمند و مخلصی فعالیت می‌کنند و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که از این ظرفیت ارزشمند در تمام طول سال استفاده کنیم./203/873/ب1

ارسال نظرات