۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۳۸۴۴۸
رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز:

مسابقات قرآن کارکنان یگان‌های نیروی زمینی ارتش به میزبانی شیراز برگزار می‌شود

رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت: تیپ ۵۵ هوابرد میزبان مرحله منطقه‌ای شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان یگان‌های نیروی زمینی ارتش در استان‌های فارس و اصفهان است.
قرآن نفیس«نسخ ترکیبی» از سوی رهبر انقلاب به موزه آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام مجتبی جعفری، رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت: این دوره از مسابقات  29 تا 31 تیرماه 95 با حضور بیش از 200 نفر از قاریان و حافظان برتر یگان‌های مختلف نیروی زمینی در استان‌های فارس و اصفهان به میزبانی تیپ 55 هوابرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله منطقه‌ای  شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش در رشته‌های  حفظ ، قرائت، تحقیق و ترتیل، تفسیر جزء 16 و اذان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: پس از برگزاری رقابت سه روزه بین شرکت‌کنندگان نفرات منتخب به  مسابقات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه می‌یابند.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: در حاشیه این دوره از مسابقات برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله زیارت حرم مطهر شاهچراغ(ع)، برگزاری محفل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان و حافظان برجسته و نمایشگاه قرآن و ولایت نیز ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود.

 رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سال جاری بسط و گسترش فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت:  این دوره از مسابقات قرآن نیز در راستای این هدف مهم و تاثیرگذار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جعفری همچنین با اشاره به نقش و جایگاه قرآن کریم در تربیت و اصلاح جامعه گفت: قرآن کریم برنامه کامل زندگی فردی و اجتماعی بوده و چنانچه بتوانیم اعمال و رفتار خود را مطابق دستورات الهی قرار داده و مسیری را که قرآن برای اعتلای شخصیت انسانی ترسیم کرده بشناسیم از گردنه‌های سخت زندگی به سلامت عبور کرده و جامعه از انحرافات گوناگون نجات پیدا می‌کند./9191/102/ب3

ارسال نظرات