۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۴۳۸۵۶۵
مدیر حوزه علمیه نرجس زاهدان:

مسؤولان پاسخ بد عهدی امریکا را قاطعانه بدهند

مدیر حوزه علمیه نرجس خاتون(س) شهرستان زاهدان گفت: دولت امریکا بارها و بارها اثبات کرده است که با خوی استکباری خود، هرگز نمی‌تواند به عهد و پیمان خود عمل کند، از این رو مسؤولان جمهوری اسلامی باید پاسخ این بد عهدی‌ها را قاطعانه بدهند.
بد عهدی امریکا

ملک‌تاج رخشانی، مدیر حوزه علمیه نرجس خاتون(س) شهرستان زاهدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است و در رأس استکبار جهانی نیز دولت امریکا قرار دارد که در حقیقت شیطان بزرگ است.

 

وی بیان کرد: خوی استکباری امریکایی‌ها مانع از آن می‌شود که حقوق ملت‌ها را بپذیرند، بنابراین سعی می‌کنند با زیر پا گذاشتن حق و حقوق سایر ملت‌ها، منافع استکباری و استثماری خودشان را تأمین کنند.

 

مدیر حوزه علمیه نرجس خاتون(س) زاهدان با اشاره به عهدشکنی امریکایی‌ها در مسأله برجام، افزود: کاملاً قابل پیش‌بینی است که امریکایی‌ها بد عهدی و بد پیمانی کنند، چون هدف آن‌ها فقط مسأله هسته‌ای نبوده است، بلکه با اصل حاکمیت و استقلال ملت ایران عناد دارند.

 

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این نکته‌ را مکرراً به مسؤولان متذکر شدند که دولت امریکا، بد عهد است و قابل اعتماد نیست، دشمن‌ شیطنت و شرارت خود را می‌کند و دست از دشمنی برنخواهد داشت.

 

رخشانی ادامه داد: مسؤولان باید جواب بد عهدی‌های امریکایی‌ها را قاطعانه بدهند و وقتی می‌بینیم که هیچ تحریمی برداشته نشد و همه فشارها به همان شکل قبل وجود دارد، ما هم باید فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر بگیریم.

 

وی بیان کرد: ما نیاز به کمک هیچ ابرقدرتی نداریم و از هیچ قدرتی هم نمی‌ترسیم، چون خدا حامی ملت آگاه و باایمان ایران است؛ همچنین ما از نعمت بزرگ ولایت فقیه برخورداریم که همانند کوهی پشتیبان این ملت است./831/302/ب3

ارسال نظرات