۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۳۸۵۸۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

شورای نگهبان خار چشم دشمنان است

حجت الاسلام محمدزاده گفت: شورای نگهبان خار چشم دشمنان در داخل و خارج است و این شورا طمع طمع‌کاران و دشمنان را قطع می کند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: شورای نگهبان خار چشم دشمنان در داخل و خارج است و این شورا طمع طمع‌کاران و دشمنان را قطع می کند.

 

وی با بیان اینکه شورای نگهبان سدی در برابر نفوذ دشمنان در بدنه نظام و تصویب قوانین مباین با اسلام است، خاطرنشان مرد: وظیفه شورای نگهبان تنها انتخابات نیست بلکه این شورا تمام قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی را با اسلام و مصالح جامعه تطبیق می دهد و وجود شورای نگهبان یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: شورای نگهبان ناظر امینی برای تمام امورات است و مخالفان شورای نگهبان در خارج  آمریکا، انگلیس و اسرائیل و در داخل طمع کاران هستند و با توجه به مخالفان و موافقان شورای نگهبان می توان دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی را شناخت.

 

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یک نهاد ارزشمند انقلابی است که باید مورد حمایت و پشتیبانی باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که نظام جمهوری اسلامی، مملکت اسلام، قرآن و اهل بیت است و وجود شورای نگهبان جزء ضروریات و خطوط قرمز نظام بوده و هرکس مخالفت کند محکوم به شکست است.

 

حجت الاسلام مجمدزاده با بیان این که شورای نگهبان ناظر درون گرا است و نظارت او برای خودش است نه برای ارگان دیگر، گفت: این که برخی نمی توانند در این قلعه محکم نفوذ کنند سبب خشم آنان شده است، شورای نگهبان نگهبانی است که نمی گذارد هر کسی به انتخابات راه پیدا کند و هر تفسیر غلطی که بخواهد از قانون داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل درباره تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان هشدار داد، ادامه داد: تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است، همیشه انحرافات به‌ تدریج در یک رژیم وارد می‌شود و در آخر، رژیمی را ساقط می‌کند که شورای نگهبان مانع آن است.

 

امام جمعه شبستر اهمیت و جایگاه شورای نگهبان را مورد اشاره قرار داد و بر صیانت از این نهاد انقلابی و ارزشی تأکید کرد و افزود: اگر شورای نگهبان نبود، مشخص نبود کشور با چه چالش های بزرگی رو به رو می شد، شاید تا به حال طومار انقلاب بسته شده بود، و کشور دچار آسیب ها و درد و رنج های بسیاری شده بود.

 

وی با بیان اینکه تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است، خاطرنشان کرد: امام راحل با پیش بینی احتمال نفوذ فساد در بدنه نظام و نهادهای حساس کشور و ورود عناصر ضد انقلاب در بدنه مدیریتی کشور شورای نگهبان را به عنان حافظ کشور از دست اندازی مزدوران و دشمنان قرار داد./302/854/ب1

ارسال نظرات