۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۴۳۸۵۸۹
رییس جمهور:

استثناء قائل شدن در قانون سبب ایجاد رخنه برای فساد می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: درباره فیش های حقوقی بررسی های لازم صورت گرفته و شکاف های قانونی شناسایی شده و در صدد برطرف کردن آن ها هستیم زیرا استثناء قائل شدن در قانون سبب ایجاد رخنه برای فساد خواهد شد.
حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور عصر امروز در نشست توسعه و سرمایه گذاری کرمانشاه، ابراز داشت: باید در جهت توسعه کشور و استان کرمانشاه تلاش کرد و با تخصیص سرمایه داخلی و خارجی دستیابی به توسعه امکان پذیر خواهد بود.

 

رییس جمهور تأکید کرد: باید محور فعالیت های کشور بر صادرات قرار گیرد و از واردات بی رویه پرهیز شود، صادرات در کشور باید تداوم داشته و پایدار باشد.

 

وی ادامه داد: یکی از محورهای اساسی فعالیت، دستیابی به فناوری های روز است، برداشته شدن تحریم ها در زمینه هسته ای از اولویت های دولت بود که محقق شد و برداشتن تحریم ها در زمینه های دیگر نیز اقدامات خاص خود را می طلبد که برداشتن آن ها هم راه دارد.

 

رییس قوه مجریه بیان داشت: باید با چشم باز به لغو تحریم ها نگریست، البته طرف خارجی هم منافع خود را در نظر می گیرد اما نباید فقط به نقاط ضعف نظر داشت بلکه نقاط قوت نیز باید دیده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تأکید کرد: درباره فیش های حقوقی بررسی های لازم صورت گرفته و شکاف های قانونی شناسایی شده و در صدد برطرف کردن آن ها هستیم زیرا استثناء قائل شدن در قانون سبب ایجاد رخنه برای فساد خواهد شد.

 

رییس جمهور اظهار داشت: نقد دلسوزانه از نعمات الهی است و نقاط قوت و ضعف باید با هم در نظر گرفته شوند، نباید انتظار داشته باشیم که همه گره ها یک شبه باز شود.

 

رییس قوه مجریه در پایان عنوان داشت: باید مشکلات موجود را مرتفع کرد و قطعأ هیچ مشکلی بدون راه حل نیست، کرمانشاه به دلیل تنوع اقلیمی و بارندگی مناسب و مرزهای مبادلاتی نباید دارای چنین آمار بالای بیکاری باشد، این مسأله باید کارشناسی شده و با ایجاد رونق اقتصادی از این وضع گذر کرد./202/857/ب1

ارسال نظرات