۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۴۳۸۶۰۰
حجت‌‌الاسلام والمسلمین علوی:

ملت ایران با هر قومیتی زیر چتر انقلاب و برادرانه زندگی می کنند

وزیر اطلاعات گفت: در نظام یک پرچم برافراشته که از سوی رهبر معظم انقلاب علم شده است و ملت ایران با هر قومیت و گرایشی زیر چتر انقلاب برادرانه و با وحدت زندگی می کنند.
وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات عصر امروز در مسجد امام رضا(ع) شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به شهادت دو عزیزی که در حمله تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، ابراز داشت: شهادت این دو عزیز را تبریک و تسلیت عرض می کنم و علو درجات را از خداوند متعال برای آن ها خواستارم.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به درک و فهم بالای مردم ایران، تصریح کرد: خوشبختانه درک و بصیرت مردم نسبت به مسائل، زمینه های پیشرفت کشور را فراهم می کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی ادامه داد: انقلاب و نظام متعلق به همه مردم است و ملت حق دارند که با آرامش و آسایش در کنار یکدیگر زندگی کنند، مملکت به شخص و یا جناح خاصی تعلق ندارد انقلاب بر سر همه مردم سایه افکنده است.

 

وی با اشاره به امنیت موجود در نظام، اظهار داشت: دشمنان انقلاب درصدد تضعیف انقلاب و برهم زدن امنیت نظام هستند و متاسفانه این بار به منافقان در جهت ضربه زدن به نظام متوسل شده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: عده ای در تلاش هستند که نظر مردم را به سوی افکار شیطانی خود عوض کنند، این ها سیلی خورده مردم اسلام آباد و غرب کشور هستند و جایگاهی در بین مردم ندارند.

 

وزیر اطلاعات بیان داشت: دشمنان هنوز ملت بصیر را به درستی نشناخته اند، نیروهای امنیتی نیز به برکت صیانت مردم از نظام توفیق خدمتگزاری پیدا کرده اند.

 

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) عنوان داشت: ملتی که 36 میلیون جمعیت دارد نیازمند یک ارتش 20 میلیونی است اما امروز کشور نیاز مبرم به 80 میلیون نیروی اطلاعاتی دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی در پایان خاطرنشان کرد: در نظام یک پرچم برافراشته که از سوی رهبر معظم انقلاب علم شده است و ملت ایران با هر قومیت و گرایشی زیر چتر انقلاب برادرانه و با وحدت زندگی می کنند./202/857/ب1

ارسال نظرات