۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۶
کد خبر: ۴۳۸۶۲۱
رییس جمهور در جمع اصحاب رسانه :

اولویت اصلی دولت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است

رییس جمهور با اشاره به اینکه حضور کاروان هیأت دولت می تواند منشأ خیر و برکت برای استان کرمانشاه باشد، گفت: افتتاح 197 پروژه در زمینه های نیرو، برق، ارتباطات و آب، حیاتی دوباره به کرمانشاه خواهد بخشید.
روحانی روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور در نشست خبری که شامگاه گذشته با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با تقدیر و تشکر از استقبال گرم و صمیمانه مردم کرمانشاه ابراز داشت: استقبال صمیمانه مردم کرمانشاه نشان دهنده عشق و علاقه آن ها به نظام و انقلاب است.

 

رییس قوه مجریه تصریح کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه مستعد رشد و پیشرفت در زمینه اقتصادی است، امید است حضور وزرا و خادمان نظام در شهرستان ها مایه خیر و برکت برای استان شهید پرور کرمانشاه باشد.

 

وی با اشاره به سرمایه گذاری که در بخش کشاورزی در کرمانشاه انجام شده است بیان داشت: با سرمایه گذاری 7000 میلیاردی در زمینه آب و کشاورزی امید است زمینه های پیشرفت و تحول اقتصادی در این استان فراهم شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی اظهار داشت: استان کرمانشاه در زمینه گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است لذا حمایت دولت، فراهم ساختن تسهیلات بانکی، توسعه فرودگاه و بازسازی راه ها می تواند کرمانشاه را از نظر گردشگری غنی سازد و مشکلات بیکاری نیز به تبع آن برطرف گردد.

 

رییس جمهور صنایع دستی و پتروشیمی را از دیگر عوامل ایجاد اشتغال در کرمانشاه بیان کرد و ابراز داشت: سرمایه گذاری در بخش های صنایع پایین دستی، پتروشیمی، فناوری نوین و حمایت از شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه می تواند اشتغال بسیاری در استان فراهم کند.

 

وی یادآور شد: سرمایه گذاری و حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و صادرات آن به داخل و خارج کشور با توجه به ظرفیت و استعداد هنرمندان کرمانشاهی تحولی عظیم در اقتصاد این استان ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه افزود: افتتاح 197 پروژه در زمینه های نیرو، برق، ارتباطات و آب، حیاتی دوباره به دیار کرمانشاه خواهد بخشید.

 

رییس قوه مجریه با اشاره به مشکل بیکاری استان کرمانشاه ابراز داشت: تمهیدات لازم در جهت مشارکت کارآفرینان، نخبگان و سرمایه گذاران با حمایت دولت و با جدیت تمام در جهت رساندن  آمار بیکاری استان کرمانشاه به میانگین کشوری اندیشیده شده است.

 

 وی در پایان با بیان اولویت های دولت عنوان داشت: اولویت اصلی دولت و خدمتگزاران نظام ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی با کمک مردم در استان کرمانشاه است که امید است روز به روز شاهد پیشرفت و رشد این استان مرز نشین باشیم./857/پ202/ج1

ارسال نظرات