۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۴۳۸۶۲۷
معاون سیاسی وزیر کشور:

همه مسؤولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: همه معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین تمامی مسؤولان باید درباره تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش لازم را به کار گیرند.
محمد حسین مقیمی اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در همایش هم‌اندیشی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: مساله اقتصاد مقاومتی در سال جاری و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موضوعات مهمی است که با آن روبرو هستیم.

 

وی افزود: همه معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین تمامی مسؤولان باید درباره تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه های دولت اقدامات و تلاش لازم را به کار گیرند.

 

مقیمی با اشاره به همایش هم اندیشی معاونان سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور، عنوان کرد: در این همایش دو روزه سعی می‌شود تا معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ها دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف و به ویژه درباره حوزه اختصاصی خود بیان کنند.

 

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: در این همایش دو روزه کارگروه‌های تخصصی امنیتی، اجتماعی و سیاسی با عضویت معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران تشکیل می‌شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ریاست کارگروه ها بر عهده معاونان وزیر کشور خواهد بود و اعضای آن را نیز معاونان استانداری‌ها در دست خواهند داشت./202/807/ب1

ارسال نظرات