۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۳۸۶۹۹

اعزام ۵۰۰ مبلغ در قالب طرح اوقات فراغت تابستانه

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به طرح اوقات فراغت تابستانه از اعزام 500 مبلغ در این طرح به مناطق مختلف استان خبر داد.
حجت الاسلام فردآقایی

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به طرح اوقات فراغت تابستانه در استان گفت: این طرح با حضور 500 مبلغ و در مناطق شهری، روستایی و عشایری 27 شهرستان استان برگزار می شود.

 

مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه طرح مذکور با حضور پانصد مبلغ از ۲۰ تیرماه تا ۵ شهریورماه در پایگاه‌های اوقات فراغت برگزار می شود، افزود: برگزاری برنامه‌هایی همچون سخنرانی، گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره از فعالیت های این طرح است.

 

این مقام مسؤول در ادامه ابرازداشت: به مبلغان از تاریخ ۱۴ اردیبهشت برای شرکت در این اعزام فراخوان داده شده است و تاکنون ۵۰۰ مبلغ از طریق سامانه سجام آمادگی خود را اعلام کردند.

 

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه مدت تبلیغی طرح اوقات فراغت تابستانه ۴۸ روز است، اظهار كرد: مبلغان از ۲۰ تیرماه تا ۵ شهریورماه در پایگاه‌های اوقات فراغت دایر در مساجد، مراکز فرهنگی و حسینیه‌ها حضور خواهند یافت و از آنجا که اکثریت مخاطبان این طرح جوانان و نوجوانان هستند، نوع فعالیت­ها و سخنان مبلغان در راستای این قشر خواهد بود.

 

وی در پایان عنوان كرد: دوست‌یابی، ارتباط با دوستان، آسیب‌های فضای مجازی، تلفن همراه و اینترنت، جنگ نرم و بحث‌های پیرامون آن، اهمیت دوران جوانی، زندگی سالم و رشد تربیتی صحیح دوره جوانی مهم‌ترین محور فعالیت های مبلغان در اين روزها  است./9456/303/ب3

ارسال نظرات