۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۳۸۹۳۹
آیت‌الله کعبی:

دفاع از مردم مظلوم کشمیر واجب شرعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دفاع از مردم مظلوم کشمیر واجب شرعی است، گفت: مسلمانان کشمیر طرفدار انقلاب اسلامی هستند و دولت باید تحرکات لازم دیپلماتیک را در این زمینه انجام دهند.
آیت الله کعبی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، درباره کشتار بی‌رحمانه مسلمانان کشمیر به‌دست ارتش هند، اظهار کرد: دفاع از مردم مظلوم کشمیر واجب شرعی است. کشورهای اسلامی و امت اسلام نباید اجازه دهند که مردم مظلوم و مسلمان این منطقه برخلاف کنوانسیونهای بین‌المللی، حقوق بشر و بر خلاف اصول اولیه انسانی مورد ظلم و ستم و کشتار بی‌رحمانه واقع شوند.

 

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه کشورهای مسلمان باید از طریق فشار بر دولت هند این کشتار بی‌رحمانه را متوقف کنند، گفت: نخبگان، متفکران و علمای جهان اسلام باید از طریق بیانیه دادن و گوش دادن به تظلم مردم مظلوم کشمیر از حقوق حقه آنها دفاع کنند و سکوت در این شرایط  به‌هبچ وجه جایز نیست.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم مظلوم کشمیر همواره طرفدار انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی باید تحرکات لازم و دیپلماتیک را در این زمینه انجام دهد تا جلوی کشتار بی‌رحمانه گرفته شود./836/د102/ل

ارسال نظرات