۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۳۹۰۶۱
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

شرکت ۷۳۱ داوطلب لرستانی در مصاحبه ورودی حوزه

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که مصاحبه ورودی داوطلبان سطح دو مدارس علمیه از 20 تیر ماه آغاز شده است و تا 24 مرداد ادامه دارد، گفت: در این دوره 731 داوطلب لرستانی برای ورود به مدارس علمیه استان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مصاحبه ورودی مدارس علمیه

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با پذیرش طلاب جدیدالورود در مدارس، بیان داشت: مصاحبه های ورودی سطح سه انجام شده و سطح دو در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به این که مصاحبه های سطح دو از 20 تیرماه آغاز شده است، افزود: تاریخ برگزاری مصاحبه های ورودی هر مدرسه ای متفاوت است.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که 84 نفر در مصاحبه ورودی سطح سه شرکت کردند، بیان داشت: نتایج این دوره نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود.

 

وی ظرفیت پذیرش مدارس علمیه سطح سه را در سال تحصیلی جدید 75 نفر اعلام کرد و گفت: پذیرش با توجه به امتیاز شرکت کنندگان امکان کم و زیاد شدن دارد.

 

مهرابی در ادامه با بیان این که ظرفیت پذیرش مدارس علمیه سطح دو 30 نفر است، خاطرنشان کرد: دوره های برگزاری مصاحبه ورودی طلاب سطح دو تا 20 مرداد ماه ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: در برخی مدارس سطح دو استان که تعداد شرکت کنندگان به سه برابر ظرفیت پذیرش نرسیده است، سایت نام نویسی داوطلبان ورود به مدارس علمیه استان تا روز برگزاری مصاحبه همچنان باز است.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت 12 مدرسه سطح دو، سیکل و پاره وقت در استان، یادآور شد: در مجموع 731 داوطلب لرستانی متقاضی ورود به مدارس علمیه استان بوده و در دوره مصاحبه ورودی شرکت می کنند.

 

وی نیمه دوم شهریور ماه را زمان اعلام نتایج مصاحبه شرکت کنندگان بیان کرد و گفت: پذیرفته شدگان هفته آخر شهریور ماه به عنوان طلاب در مدارس علمیه مشغول تحصیل می شوند./9459/303/ب2

ارسال نظرات