۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۳۹۰۶۷
معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۴۰۰ مبلغ خواهر در برنامه های فرهنگی تبلیغی لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان از تشکیل قرارگاه های فرهنگی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: بیش از 400 مبلغ خواهر در این قرارگاه ها فعالیت خواهند داشت.
خواهران مبلغ

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تشکیل قرارگاه های فرهنگی از برنامه های فرهنگی مهم حوزه های علمیه خواهران است که به سرپرستی مدیریت استان در مدارس علمیه تشکیل می شود.

 

وی بیان داشت: قرارگاه های فرهنگی با محوریت قرآن و حدیث، سبک رنگی اسلامی و خانواده، قرارگاه ترک اعتیاد زنان و نماز در مدارس علمیه خواهران استان لرستان تشکیل می شود.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان قرارگاه هایی نیز با محوریت عفاف و پوشش اسلامی، اقتصاد مقاومتی، ازدواج و طلاق از دیگر موضوعات تشکیل قرارگاه های فرهنگی در مدارس علمیه استان هستند.

 

وی با اشاره به این که تدابیر لازم در جهت تشکیل این قرارگاه ها اندیشیده شده است، گفت: نخستین گام در این راستا فراهم کردن کاربرگ شناسایی طلاب جهت فعالیت در این قرارگاه ها بوده است.

 

عزیزی در ادامه بیان کرد: لیست ارگان هایی که می توانند در راستای تشکیل این قرارگاه ها فعالیت کنند نیز تهیه شده و جهت همکاری دعوت می شوند.

 

وی از فعالیت بیش از 400 مبلغ خواهر حوزه های علمیه لرستان و حضور در این قرارگاه های فرهنگی خبر داد و گفت: فعالیت فرهنگی تبلیغی خواهران مبلغ در طول سال و مناسبت های گوناگون دینی مذهبی بسیار چشمگیر است.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان ابراز داشت: مشاوره خانوادگی، پاسخگویی به مسائل شرعی، آموزش قرآن و نماز از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان در قرارگاه های فرهنگی است./9459/302/ب2

ارسال نظرات