۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۳۹۰۶۸
مسؤول هماهنگی امور ایثارگران کرمانشاه:

گرامیداشت یاد شهدا مصداق زنده نگاه داشتن انقلاب و ارزش های انقلابی است

مسؤول هماهنگی امور ایثارگران کرمانشاه با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد شهدا مصداق زنده نگاه داشتن انقلاب و ارزش های انقلابی است، گفت: یادآوری افتخار آفرینی های دوران دفاع مقدس سبب تحکیم اراده ملت نسبت به حفظ و پاسداری از ارزش های انقلاب خواهد شد.
مرصاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم هماهنگی و برنامه ریزی گرمیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه ظهر امروز با حضور مسؤولان در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این مراسم، ابراز داشت: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس باید زنده نگه داشته شود، زیرا شهدا متعلق به مردم و از بطن امت اسلامی برخاسته اند و انقلاب نیز متعلق به مردم است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: پیام امام خمینی(ره) در عملیات مرصاد موجب وارد آمدن خسارت و تلفات سنگین به دشمنان و خودفروختگان منافق شد.

 

وی تصریح کرد: یاد و خاطره دلاورمردی های شهید صیاد شیرازی نباید به فراموشی سپرده شود، با لطف و عنایات ویژه خداوند متعال، منافقان در مرصاد زمین گیر شدند و مردم غیور منطقه از پیر و جوان و زن و مرد اسلحه به دست گرفتند و در مقابل منافقان ایستادگی کردند.

 

حجت الاسلام فتح الهی نژاد یادآور شد: باید مردم در همه زمینه ها دخیل باشند، زیرا همواره حامی انقلاب بوده اند و هر جا حضور داشتند کارها با موفقیت به سرانجام رسیده است که از مهم ترین نمونه ها می توان به انقلاب اسلامی اشاره کرد.

 

جعفر همتی، مشاور عالی استاندار کرمانشاه و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران نیز با حضور در این مراسم، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس مصداق زنده نگاه داشتن انقلاب و ارزش های انقلابی است.

 

مسؤول هماهنگی امور ایثارگران بیان داشت: تکریم شهدا و یاد و خاطره دوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود زیرا یادآوری افتخار آفرینی های دوران دفاع مقدس سبب تحکیم اراده ملت نسبت به حفظ و پاسداری از ارزش های انقلاب خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا شمع راه و روشنی بخش مسیر ما به صراط مستقیم هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون جانفشانی و ایثارگری های شهدا و جانبازان و ایثارگران است.

 

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای 5 مرداد که مصادف با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد است عنوان داشت: روز چهارم مرداد ماه سال جاری با همکاری سپاه سمنان راس ساعت 19 مراسمی در محل یادمان عملیات مرصاد برگزار می شود.

 

همتی مطرح کرد: روز پنج مرداد ساعت 9 صبح همایشی بزرگ در ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شده و جشن مردمی سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد نیز همان روز ساعت 21 در سالن امام خمینی (ره) برپا می شود.

 

مسؤول هماهنگی امور ایثارگران در پایان افزود: غبار روبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدای عملیات مرصاد، افتتاح یادمان شهدای برادران مظفر در اسلام آباد غرب و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی و استانی با نام شهدای مرصاد از دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته برای سالروز عملیات مرصاد خواهد بود./857/202/ب2

ارسال نظرات