۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۳۹۴۴۳
آیت الله علما:

عاقبت تکیه بر مستکبران، سرنگونی و زوال است/ آمریکا، نماد فریبکاری در جهان

آیت الله علما با اشاره به اینکه عاقبت تکیه به مستکبران، سرنگونی و زوال است، گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی و بکارگیری ظرفیت داخلی کشور تنها راه برون رفت از بحران بیکاری است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، ابراز داشت: توجه به تقوای الهی و دوری از وابستگی به مستکبران و مزدوران، تنها راه دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی است.

 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: توجه به مسأله اشتغال و بهره برداری از ظرفیت های موجود باید مورد توجه قرار گیرد زیرا نرخ بیکاری در استان بسیار بالا و نجومی است، دولت باید با تدبیر موانع موجود بر سر راه اشتغال جوانان را برطرف کند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید با برطرف کردن موانع و سدهای راه نسل جوان، امکان بهره برداری از 900 هزار هکتار از اراضی مستعد کشور را برای آن ها فراهم کرد، سرمایه های عظیم استان باید در راستای تأمین اشتغال جوانان بکار گرفته شود.

 

وی در ادامه افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و بکارگیری ظرفیت داخلی کشور تنها راه برون رفت از بحران بیکاری است و نباید به سرمایه های خارجی و کمک های بیگانگان دل خوش کرد.

 

آیت الله علما تأکید کرد: باید با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مسؤولان با دلسوزی و جدیت و با نگاه به ظرفیت های داخلی کشور و تکیه بر اقتصاد مقاومتی، اهداف نظام را تحقق بخشند و بدون اتکا به مستکبران، اقتدار و عزت نظام را حفظ کنند زیرا تکیه بر کشورهای بیگانه تفکری غلط است و عاقبت تکیه بر مستکبران، سرنگونی و زوال است.

 

امام جمعه کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، بیان داشت: کشورهای غربی که خود را داعیه دار دفاع از حقوق بشر می دانند، در صحنه های سیاسی جهان همواره به منافع خود توجه کرده و از مستکبران حمایت می کنند.

 

وی اظهار داشت: پس از اتمام جنگ تحمیلی و اعلام آتش بس، منافقان کور دل در سایه حمایت صدام و کشورهای مستکبر غربی از جمله آمریکا و انگلیس به خاک ایران تجاوز کردند و جنایات بسیاری را رقم زدند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه عنوان داشت: آمریکا نماد فریبکاری و جنایت در جهان است و هیچ گاه مورد اعتماد نخواهد بود، جنایات بی شمار غربی ها موجب بی اعتمادی ملت ایران به آن ها است./201/857/ب1

ارسال نظرات