۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۳۹۴۴۴
آیت الله نابلسی:

فلسطین امروزه از سوی تکفیری‎ها ذبح می‎شود

امام جمعه صیدای لبنان حادثه سر بریدن نوجوان 12 ساله فلسطینی را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت که این جنایت، ارزش مقاومت اسلامی را نشان می دهد.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، ذبح نوجوان 12 فلسطینی در حلب سوریه از سوی گروه تروریستی زنگی را به شدت محکوم کرد و گفت: هیچ چیزی شنیع تر از این نیست که کودکی به اسم اسلام سربریده و هیچ جنایتی فجیع تر از این نیست که روح بی گناهی در برابر چشمانت از تن جدا شود در حالی که سنگدلان از این دستاوردشان خنده بر لب داشته باشند.

 

وی افزود: فلسطینی که از سوی صهیونیست ها در برابر چشم جهانیان ذبح شد، امروزه از سوی تکفیری های سراسر کینه و نفرت حتی علیه کودکان بی گناه ذبح می شود. این جنایت شنیع علیه عبدالله عیسی فلسطینی محکومیت همه کسانی است که از تروریست ها در سوریه حمایت کرده و با سلاح و پول به پشتیبانی از آنان می پردازند.

 

آیت الله نابلسی تصریح کرد: این چه انقلابی است که سر از بدن مردم جدا کرده و با شکافتن سینه ها به خوردن جگر آنان می پردازد؟

 

این عالم لبنانی نسبت به وضع کنونی فلسطین ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: فلسطین امروزه در دل تاریکی قرار گرفته و هیچ چیزی جز مقاومت شریف و پاک نمی تواند آن را به روشنایی برگرداند. مقاومت حامل ارزش های انسانی و آسمانی جهت از بین رفتن ظلم و حمایت از مستمندان و بازگرداندن حقوق از دست رفته است.

 

وی در پایان اظهار داشت: در قبال این جنایت شنیع، بیش از گذشته ارزش مقاومت در لبنان که نقش بزرگی در حمایت از همه لبنانی ها در برابر این گروه های متوحش ایفا می کند، را می دانیم و به  این یقین رسیدیم که این مبارزه و ریشه کن کردن این جنایتکاران همانند از بین رفتن رژیم صهیونیستی است./980/ب902/د

مترجم: محمدرضا جاسم زاده

ارسال نظرات