۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۳۹۵۶۰
کوهکن:

زرق و برق دنیا روحیه انقلابی برخی مسؤولان را از بین برده است

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برخی افراد که زمانی انقلابی بودند، زرق و برق دنیا و زندگی در رفاه و سفر خارج و کیش و تفریحات آنچنانی آن‌‌ها را تغییر داد، گفت: مسؤولانی که به وعده های الهی ایمان ندارند می‌توانند حقوق نجومی هم بگیرند.
کوهکن

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه مقاومت در برابر دشمن ما را به پیروزی‌های بزرگ می‌رساند و این یکی از درس‌هایی است که از تاریخ اسلام و جنگ احزاب می‌توان گرفت، گفت: تبیین مبانی مقاومت از سوی سخنرانان و فعالان فرهنگی و سیاسی و رسانه‌ها میزان امید و مقاومت مردم را افزایش خواهد داد و موجب یأس و ناامیدی دشمن می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: سنگی به تخته خورده است و برخی افراد وزیر شده‌اند یا در مجلس حضور پیدا کرده‌اند که عده‌ای قلیل هم هستند، کسانی که از حداقل‌ باورها و اعتقادات دینی برخوردار نیستند و اگر به خوبی عبرت‌های تاریخی و مبانی دینی تبیین شود این افراد به انزوا می‌روند.

 

برخی مسؤولان تحت تأثیر فرهنگ غرب هستند

کوهکن خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود ملت و مردم ما جلوتر از مسؤلان هستند اینجا تحقق پیدا می‌کند، بخش عمده‌ای از مردم ما به نصرت الهی و وعده‌های خداوند ایمان دارند و بر این باور خود استوار هستند، مسؤولان به واسطه مسؤولیتی که می‌گیرند دچار خود بزرگ بینی می‌شوند، از طرفی برخی مسؤولان تحت تأثیر فرهنگ غربی قرار می‌گیرند و متأسفانه این افراد باور به خدا و وعده‌های  الهی را به درون قلب خود راه نداده‌اند.

 

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولانی که مبانی اعتقادی و وعده‌های الهی به قلب آنها نفوذ نکرده است می‌توانند حقوق‌های نجومی بگیرند، تصریح کرد: نه تنها این افراد خود را دربرابر مردم و کشور مسؤول و پاسخگو نمی‌دانند بلکه خودشان را دارای حق می‌دانند و حقوق‌های نجومی می گیرند و بعد هم فرزندانشان می‌آیند دفاع می‌کنند که این حق پدر ما بوده است که نجومی حقوق بگیرد.

 

بار انقلاب بر دوش مردم است

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به لزوم تبیین دقیق سیر تاریخی اسلام و مسلمانان برای اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: بار انقلاب اسلامی بر دوش مردم است، اینکه مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند برای این است که به نصرت الهی اعتقاد دارند و همه این مشکلات را به خاطر خدا تحمل می‌کنند و صبوری و شکیبایی می‌ورزند.

 

کوهکن ابراز کرد: در مقابل این مردم هستند عده‌ قلیلی که تحت تأثیر تفکر غرب تنها به دنیا و مادیات فکر می‌کنند و اگر هم زمانی انقلابی بودند زرق و برق دنیا آنها را تغییر داد و زندگی در رفاه و سفر خارج و کیش و تفریحات آنچنانی آنها را در وادی قرار داده است که دیگر از فضای انقلاب و تفکر انقلابی فاصله دارند و امروزه تحلیل‌های آنها از مسائل بسیار شبیه به غربی‌ها است و دیگر از تفکر انقلابی برخوردار نیستند./302/1304/ب1

ارسال نظرات