۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۳۹۶۱۹
مدیر حوزه علمیه تبریز:

امنیت و ثبات جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت شهدا و رهبری داهیانه ولی فقیه است

حجت الاسلام ناصری با بیان این که امنیت و ثبات جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت شهدا و رهبری داهیانه ولی فقیه است، گفت: اگر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب نبود، چه بسا خون شهدا و مجاهدت علمای شیعه با بی‌تدبیری عده‌ای روشنفکرنما پایمال شده بود.
حجت‌الاسلام صمد ناصری، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالصمد ناصری، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز امروز در جمع اهالی شهرستان خسروشاه با تأکید بر قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه، اظهار داشت: اگر ایران اسلامی در امنیت و ثبات کامل به سر می برد، همه در سایه مجاهدت شهدا و رهبری داهیانه ولی فقیه است.


امام جمعه خسروشاه با اشاره به این‌که دشمنان نظام آرزوی بر هم زدن امنیت ایران اسلامی را به گور خواهند برد، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال های اوج قدرنمایی پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، ضربه مهلکی بر پیکر نظام استعماری و استبدادی حاکم در منطقه بود.


وی ادامه داد: امام راحل در آن دوران سخن از صدور انقلاب اسلامی به سایر ممالک داشتند، اما عده ای کوته‌فکر آن رهنمودهای روشنگرانه و آینده نگر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را چندان جدی نمی گرفتند، اما امروز شاهد صدور ارزش ها و آرمان های انقلاب در سراسر دنیا هستیم.


حجت الاسلام ناصری تصریح کرد: پس از ارتحال امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای سکاندار کشتی انقلاب بوده اند، که به‌ حق خلف شایسته ای برای آن رهبر فقید بوده و هستند، در حقیقت باید گفت که ملت ایران در طول نزدیک به چهار دهه گذشته جز خیر و برکت از ولایت چیز دیگری ندیده اند.


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز با تشریح نقش رهبری در مقاطع حساس انقلاب اسلامی گفت: اگر نبود رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت هوشیار ایران، چه بسا خون شهدا و مجاهدت علمای شیعه با بی‌تدبیری عده‌ای روشنفکرنما پایمال شده بود.


امام جمعه خسروشاه با بیان این‌که حضور ایران در عراق و سوریه ارتباط مستقیم با تمامیت ارضی ایران اسلامی دارد، افزود: فرزندان خمینی کبیر همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس عشق و ارادت خود به ساحت ولایت فقیه و دفاع از ارزش های اسلامی را نشان دادند؛ امروز با حضور در میادین دفاع از حرم اهل بیت؛ عزت و اقتدار نظام ولایی ایران را به رخ دشمنان می کشند.


وی تصریح کرد: رزمندگان سراسر کشور به ویژه آذربایجان با حضور دلیرانه، دشمن شکن و بابصیرت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل؛ توانستند توطئه و فتنه دشمنان را خنثی کنند، چرا که نقشه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی؛ براندازی نظام و نفوذ در خاک کشور بوده است.


حجت الاسلام ناصری با بیان این‌که حضور هوشمندانه مدافعان حرم، تجلی ایمان و اقتدار ملت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بوده است، ادامه داد: مردم متدین آذربایجان در مقاطع مختلف تاریخ؛ تجدید بیعت با ولایت را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشته‌اند و امروز شاهدیم که فرهنگ ولایی در کشورهای منطقه تثبیت شده است./935/202/ب2

 

ارسال نظرات