۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۳۹۶۲۱
استاد دانشگاه:

آل سعود در پی احیای جسد مرده منافقان است

استاد دانشگاه امیرالمومنین (ع) حمایت و بها دادن کشور های اروپایی به گروه های تروریستی را عمل نسنجیده ای نامید و گفت: حمایت های مالی آل سعود خبیث و وهابیت، در پی احیای جسد مرده تروریست ها قرار گرفته است که با این وجود نتیجه ای را در پی نخواهند داشت.
منافقین رجوی عربستان

حجت الاسلام مجتبی خانه مسجدی، استاد دانشگاه امیرالمومنین (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامیده شدن عملیات مرصاد به «عملیات جاویدان» بیان داشت: با راهکارهایی که دشمنان اندیشیده بودند، به زعم آنها این عملیات به فتح ایران می انجامید که نادانی دشمنان باعث براندازی این تفکرات شد.

 

استاد دانشگاه امیرالمومنین (ع) سیاست ها و زیرکی شهید صیاد شیرازی را در شکست منافقین در عملیات مرصاد بسیار تأثیر گذار عنوان کرد و افزود: کشور فرانسه که به مهد تمدن های نوین معروف است همچنان نام تروریست های منافقی همچون مریم رجوی را به فهرست تروریست های این کشور اضافه نکرده است.

 

حجت الاسلام خانه مسجدی حمایت و بها دادن کشور های اروپایی به گروه های تروریستی را عمل نسنجیده ای نامید و گفت: حمایت های مالی آل سعود خبیث و وهابیت، در پی احیای جسد مرده تروریست ها قرار گرفته است که با این وجود نتیجه ای را در پی نخواهند داشت.

 

وی با بیان اهمیت مطالعه مجدد تاریخچه گروه های تروریستی که در پادگان اشرف عراق مستقر بودند، گفت: در حال حاضر تتمه این گروها در اطراف بغداد مشاهده می شود که شر آنها از کشور عراق مرتفع نشد و در کشور های اروپایی مستقر و به فکر منسجم کردن مجدد این گروه هستند.

 

استاد دانشگاه امیرالمومنین (ع) به تأثیر گزاری مستقیم آمریکا در تصمیمات رژیم آل سعود اشاره و افزود: حملات همه جانبه به نظام جمهوری اسلامی، همچون سفر اخیر مقامات بلند پایه عربستان سعودی به سرزمین های اشغالی برای متقاعد کردن رژیم صهیونیستی برای حمله نظامی به لبنان و حمایت تکفیری ها به منظور ورود به خاک ایران از اهداف خبیثانه این رژیم ملعون برای براندازی انقلاب اسلامی است.

 

وی یکی از اهداف رژیم آل سعود را برای راه اندازی گروه های تروریستی، تشکیل نیرو های ایرانی دانست و اظهار داشت: تسلط به زبان فارسی و اشراف کامل این نیروها به اوضاع و احوال ایران، باعث آسانی کار حمایت کننده های تروریست به ویژه عربستان سعودی برای ایجاد ناامنی در کشور می شود.

 

حجت الاسلام خانه مسجدی ضمن هشدار نسبت به مؤثر بودن این نوع فعالیت ها در خاک کشور اضافه کرد: نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران اشراف کاملی به نیروهای تروریستی دارند ولی با این وجود تاریخ مصرف این نوع گروه ها گذشته و دست آن ها رو شده است.

 

وی در پایان سرمایه گزاری عربستان سعودی را برای حمایت از این نوع منافقین نامناسب دانست و ابراز داشت: نهایت فعالیت این گروه های تروریستی و منافق در چند عملیات خواهد بود که محکوم به فنا هستند و این نوع فعالیت ها از چشم نیروی های اطلاعاتی پوشیده نخواهد ماند./9466/302/ب3

ارسال نظرات