۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۳۹۹۷۹

پیکر پاک ۲۸ شهید دوران دفاع مقدس شناسایی شد

پیکر پاک 28 شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدا شناسایی شدند و به زودی در ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
شناسایی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر پاک  ۲۸ شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدا شناسایی گردید.


پیکرهای مطهر این شهیدان عزیز در عملیات های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح؛ کشف گردیده است. شهدای شناسایی شده به زودی و در ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام)  در اوطانشان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.


مشخصات این شهدای گرانقدر به شرح زیر است:


شهید عباسعلی اوسطی
شهید عباسعلی اوسطی، فرزند مهدی، اعزامی از استان خراسان رضوی می باشد. این شهید بزرگوار جمعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به جنگ اعزام و در درگیری منطقه عملیاتی سردشت اسیر و پس از شهادت در اردوگاه عراق در قبرستان الکرخ به خاک سپرده و پس از آن کشف گردید.  


شهید محمد دهقانی
شهید محمد دهقانی فرزند غلامرضا، اعزامی از استان خراسان جنوبی می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به جنگ اعزام و در تک دشمن ۶۷ منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.


شهید حسین خراسانی
شهید حسین خراسانی فرزند محمد، اعزامی از استان قم می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به جنگ اعزام و در درگیری در قصر شیرین اسیر و پس از شهادت در اردوگاه عراق در قبرستان الکرخ به خاک سپرده و پس از آن کشف گردید. 


شهید تقی خسروبیگی برچلویی
شهید تقی خسروبیگی برچلویی فرزند عباس، اعزامی از استان قم می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به جنگ اعزام و در درگیری در منطقه عملیاتی بازی درازبه شهادت رسید.


شهید یعقوب تلخابی
شهید یعقوب تلخابی فرزند قربانعلی، اعزامی از استان مرکزی می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به جنگ اعزام و در ایذائی والفجر۸ منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.


شهید مهدی نیرپناه
شهید مهدی نیرپناه فرزند فرج، اعزامی از استان همدان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات کربلای ۴و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.


شهید حمیدرضا حبیب نیا
شهید حمیدرضا حبیب نیا  فرزند محبت الله، اعزامی از استان همدان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جنگ اعزام و در تک دشمن ۶۷ و در نفت شهر اسیر و پس از شهادت در اردوگاه عراق در قبرستان الکرخ به خاک سپرده و پس از آن کشف گردید.


شهید محمد ضرابی
شهید محمد ضرابی فرزند علی اصغر، اعزامی از استان همدان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در منطقه میمک به شهادت رسید.


شهید حمیدرضا رحیمیان
شهید حمید رضا رحیمیان فرزند غلامرضا، اعزامی از استان گیلان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جنگ اعزام و در تک دشمن ۶۷ در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.


شهید ایرج فلاح ابراهیم پور
شهید ایرج فلاح ابراهیم پور فرزند مصیب، اعزامی از استان گیلان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جنگ اعزام و در تک دشمن ۶۷ در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.


شهید جعفر سلیمانی
شهید جعفر سلیمانی فرزند بهبود، اعزامی از استان آذربایجان شرقی می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جنگ اعزام و در تک دشمن ۶۷ و در منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسید.


شهید مرتضی اعلائی اسفنجانی
شهید مرتضی اعلائی اسفنجانی فرزند محمد، اعزامی از استان آذربایجان شرقی می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جنگ اعزام و در تک دشمن سال۶۷ در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.


شهید سید ناصر ناصری
شهید سید ناصر ناصری فرزند سید معصوم، اعزامی از استان اردبیل می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات خیبرو در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.


شهید معین حق پرست
شهید معین حق پرست فرزند عبدالرسول، اعزامی از استان اصفهان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.


شهید محمد تقی ملک احمدی
شهید محمد تقی ملک احمدی فرزند احمد علی، اعزامی از استان اصفهان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسید.


شهید کریم سلیمی قهفرخی
شهید کریم سلیمی قهفرخی فرزند سید احمد، اعزامی از استان اصفهان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.


شهید محمد علی جنترانی
شهید محمدعلی جنترانی فرزند اکبر، اعزامی از استان اصفهان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات بدرو در منطقه عملیاتی هورالعظیم به شهادت رسید.


شهید محمد قائدی
شهید محمد قائدی فرزند علی، اعزامی از استان فارس می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات کربلای ۴و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.


شهید قنبر اسدپور
شهید قنبر اسدپور فرزند اسد، اعزامی از استان فارس می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی هور الهویزه (شرق دجله) به شهادت رسید.


شهید کرامت الله افسرده
شهید کرامت الله افسرده فرزند ابوالحسن، اعزامی از استان فارس می باشد. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جنگ اعزام و درعملیات والفجر۲و در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسید.


شهید علی اکبر خانجانی
شهید علی اکبر خانجانی فرزند صادق، اعزامی از استان مازندران می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و درعملیات والفجر۶ و در منطقه عملیاتی چیلات به شهادت رسید.


شهید حیدر یزدانی
شهید حیدر یزدانی فرزند اسماعیل، اعزامی از استان بوشهر می باشد. این شهید بزرگوار جمعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به جنگ اعزام و در درگیری منطقه عملیاتی جاده خرمشهر به شهادت رسید.


شهید رضا علی اعرابیان
شهید رضا علی اعرابیان فرزند قاسم، اعزامی از استان سمنان می باشد. این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ اعزام و در عملیات ایذائی والفجر۸ و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.


شهید علی طالب زاده
شهید علی طالب زاده  فرزند جواد، اعزامی از استان تهران می باشد. این شهید بزرگوار جمعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به جنگ اعزام و در عملیات والفجر۴ و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسید.


لازم به ذکر است؛ اسامی دیگر شهدای شناسایی شده بویژه شهدای شناسایی شده استان تهران پس از اطلاع رسانی به خانوده های معظم شان از طریق روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین اطلاع رسانی می گردد./978/د101/ی

ارسال نظرات