۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۴۰۹۰۸
استاد حوزه علمیه:

«هل من ناصر» امام حسین مربوط به همه زمان ها است

عضو هیأت امنای ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: بیان هل من ناصر امام حسین(ع) مربوط به آن زمان نبود، بلکه مربوط به همه زمان ها است.
حجت الاسلام و المسلمین طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب عضو هیأت امنای ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام، امروز شنبه در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس با اشاره به آیات مربوط به‌ روز رستاخیز در قرآن کریم، گفت: در روز قیامت همه موجودات محشور خواهند شد و از انسان پرسیده خواهد شد که چه چیزی با خود آورده‌اند.

 

وی افزود: بیان هل من ناصر امام حسین (ع) مربوط به آن زمان نبود، بلکه مربوط به همه زمان ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به قیاس مردم اهل کوفه با مردم ما تصریح کرد: مشکل مردم کوفه این بود که دشمن (عبیدالله ابن زیاد) در کوفه بود و امام حسین (ع) را دعوت کردند و امروز نیز دشمن وجود دارد، اما ما ظهور امام زمان (ع) را طلب می کنیم.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به حملات تروریستی به مدینه و مکه عنوان کرد: این حملات نشان از خطر بزرگی در جهان اسلام به نام تخریب قبر رسول خدا و کعبه مکرمه است و این موضوع باید به عنوان زنگ خطری برای امت‌های اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به ضرورت برپایی مجالس برای اهل بیت مدفون در بقیع اظهار داشت: دشمن به دنبال فراموش شدن این اتفاق مهم است و در همین راستا دست به هر توطئه‌ای در این زمینه می زند.

 

عضو هیأت امنای ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام، با اشاره به توطئه دشمنان علیه ایران گفت: درگیری دشمنان با ما به خاطر این است که ما زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کنیم و امروز شاهدیم که در شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند شبهه وارد می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه علی، مصداق امام زمان ما است افزود: صفت کوفیان این بود که امام را در حالی به کوفه دعوت کردند که عبیدالله بن زیاد را بیرون نکردند و از ایشان برای حضور دعوت کردند و اگر ما می‌خواهیم امام زمان(عج) را دعوت کنیم باید عبیدالله بن زیاد زمان را بیرون کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه باید کوفه زمان و عبیدالله را بشناسیم بیان کرد: امام خمینی(ره) به‌عنوان فرمانده انقلاب و کسی که راهبرد انقلاب اسلامی را تعیین کرده، فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود تا عبیدالله بن زیاد زمان کنار رفته و امام زمان(عج) ظهور کند.

 

عضو هیأت امنای ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: هدف امام راحل از تشکیل حکومت اسلامی زمینه آماده سازی ظهور حضرت مهدی (ع) بود.

 

وی در پایان ابراز داشت: استکبار برای آن که ما را از خط مقدم دفاع از اسلام برگرداند از جبهه نظامی مأیوس شده و می کوشد فکر، ذهن و زندگی ما را عوض کند./202/851/ب1

ارسال نظرات