۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۴۰۹۱۰
با حضور آیت الله صفایی بوشهری؛

مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امام صادق در بوشهر برگزار شد

مراسم سوگواری وعزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور هیات های مذهبی و مردم ولایتمدار بوشهر در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
امام جعفرصادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) پیش از ظهر امروز با حضور آبت الله صفایی بوسهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،  هیات های مذهبی و مردم شریف و  ولایتمدار بوشهر در مصلی نمازجمعه این شهر برگزار شد.

 

سید ناصر فاطمی رئیس شورای هیئات مذهبی مرکز استان بوشهر در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران گفت:  مراسم های سوگواری به مدت سه در عالیشهر، چغادک و بخش مرکزی بوشهر از سوی 150 هیأت مذهبی در مساجد و حسینیه های شهرستان بوشهر برگزار شد.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر افزود: ورود پیکرهای مطهر دو شهید گمنام و شهید حیدر یزدانی از  شهدای هشت سال دفاع مقدس به استان و تشییع آنها که همزمان با شهادت امام جعفر صادق علیه الاسلام بود سبب ایجاد معنویت خاصی در استان و برگزاری هرچه بهتر مراسم های سوگواری شد.

 

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام قائمی اعزامی از قم و مداحی برادر حاج غلامرضا ابراهیمی برگزار و در پایان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله صفایی بوشهري نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه شد./203/846/ب1

ارسال نظرات