۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۴۰۹۱۱

پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق

در پی فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه رییس مذهب تشیع، حضرت امام صادق(ع)، سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، این ضایعه جانکاه را به ملت مسلمان و ولایتمدار ایران تسلیت گفت.
شهادت امام جعفرصادق(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این اطلاعیه آمده است: سلام بر تو ای ششمین ثمر درخت آفرینش! ای مقتدای نیکی‌ها و خوبی‌ها! این خاک خشک و عطشناک، میزبان خوبی برای روح  عرش‌نشین تو نبود. فرشته‌وار در کوچه‌های مدینه به پرواز درآمدی و فرشتگان را به طواف خود فراخواندی و آنها جام به دست، هفت‌آسمان تو را بدرقه کردند تا به کوچه‌باغ حیات بشری رسیدی و آنها را با قدومت طراوت بخشیدی. با کرسی علم و مباحث فقهی، تشیع را آبرو بخشیدی و پایه‌های نظری این مذهب را استوار کردی. مناجات‌های نیمه‌شب و سجده‌های طولانی‌ات، شب‌های ظلمانی را با سحر پیوند می‌داد و هر دل مرده‌ای را به نسیم بهشتی مژده می‌بخشید.

 

سلام بر تو که از دامان خاک به افلاک پر  کشیدی. مولاجان، خوشا یادت آن هنگام که برای نماز بپا می خاستی و فرشتگان، مشتاقانه به اقتدایت صف می‌آراستند!سازمان تبلیغات اسلامی سالروز شهادت صادق آل محمد(ص)، ششمین پیشوای معصوم مذهب تشیع و رئیس مکتب امامیه حضرت امام جعفر بن محمد الصادق علیه السلام را به عموم ملت مسلمان ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می‌نماید همه ما را از پیروان و رهپویان اندیشه زلال تفکر و تفقه جعفری(ع) قرار دهد./1325/د103/ی

ارسال نظرات