۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۴۰۹۷۸
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

آمریکا در برجام ۲ و ۳ به دنبال گرفتن حق حیات از مردم ایران است

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به مذاکرات انجام شده پس از جنگ صفین که در نتیجه منجر به شهادت حضرت علی(ع) شد، گفت: اگر در مذاکرات، برجام 2 و 3 به نتیجه برسد آمریکایی ها اجازه حیات را از ما می‌گیرند.
استاد طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب استاد درس خارج حوزه علمیه عصر امروز در مسجد امام صادق(ع) بندرعباس از وجود رهبری آگاه و هوشیار به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه ملت ایران نام برد و گفت: انسجام ملی و وحدت ملت ایران، ایستادگی در برابر  نقشه‌های شوم استکبار و فرهنگ عاشورا از دیگر سرمایه های کشور ایران اسلامی است.

 

وی افزود: دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و دیگر ابزارهای مختلف اینترنتی در صدد القای شبهات مختلف در جهت سست کردن بنیان اعتقادی جامعه برآمده است و برای رسیدن به اهداف شوم خود به هر توطئه ای دست می زند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: کمک به احداث و تعمیر قبور ائمه، معنویت و اخلاق را در وجود آدمی تقویت می‌کند و عنوان کانون‌های معرفتی و اعتقادی مسلمانان سبب دوری شیطان از وجود انسان می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب، امنیت یکپارچه‌ در کشور را مرهون روحیه عاشورایی ملت ایران و مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم دانست و تاکید کرد: همه باید با تمام توان از آن حراست کنیم.

 

وی، امواج وسیع بیداری اسلامی در منطقه را نشأت گرفته از ملت ایران و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان، تروریست‌های تکفیری را برای حفظ حیات صهیونیست‌ها و برخی حاکمان مزدور به جان مردم منطقه انداخته‌اند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به فرموده امام راحل(ره) مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، ابراز داشت: با گذشت زمان، ابعاد بیشتری از جنایات صهیونیست‌ها و نقش بارز آن‌ها در آشوب‌های منطقه و قتل و خونریزی و جنایت علیه مسلمانان آشکارتر می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب اضافه کرد: صهیونیست‌ها در حالی که از درون در حال فروپاشی و نابودی هستند، برای مصون نگه داشتن خود از فضای پیرامون شان، دیوار به دور خود کشیده اند.

 

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به مذاکرات انجام شده پس از جنگ صفین که در نتیجه منجر به شهادت حضرت علی(ع) شد تاکید کرد: اگر در مذاکرات، برجام 2 و 3 به نتیجه برسد آمریکایی ها اجازه حیات را از شما می‌گیرند.

 

وی در پایان تاکید کرد: آمریکا خواهان تغییر سیاست ایران در دفاع از مجاهدان و جهادگران در سوریه و لبنان است و تنها راه نجات اسرائیل، بازگشت ایران به سمت مواضع آمریکا است./201/851/ب1

ارسال نظرات