۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۴۱۴۹۳
مدیر مدرسه علمیه برادران لرستان:

موفقیت طلاب در مسیر طلبگی نتیجه کار اساتید است

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد جذب نیروی جوان و اساتید برجسته را از نیازهای مدارس علمیه بیان کرد و گفت: موفقیت طلاب در مسیر طلبگی نتیجه کار اساتید است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه برادران شهرستان نورآباد در سطح یک و دو فعالیت دارد.

 

وی با اشاره به تحصیل 123 طلبه در مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد، بیان داشت: از این تعداد 104 نفر در سطح یک و مابقی در سطح دو مشغول تحصیل و فراگیری دروس حوزوی هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد افزود: در سال تحصیلی جدید نیز بیش از 25 طلبه در سطح یک و دو جذب حوزه برادران این شهرستان می شود.

 

وی امکانات رفاهی و تحصیلی مدرسه علمیه برادران نورآباد را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: نبود استادسرا از مشکلات اساسی این مدرسه است.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: نبود استادسرا در این مدرسه موجب شده است که از جذب اساتید برجسته در مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد بی بهره بمانیم.

 

وی با بیان این که اساتید حوزه از مؤلفه های مهم پیشرفت تحصیلی طلاب و شکوفایی استعداد آنان هستند، خاطرنشان کرد: برای شکوفایی تحصیلی و هدایت طلاب در مسیر طلبگی نیازمند حضور اساتید برجسته و توانمند حوزه در مدارس هستیم.

 

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد در ادامه با بیان این که اساتید بیشترین تأثیر مستقیم را بر طلاب دارند، ابراز داشت: موفقیت طلاب در مسیر طلبگی نتیجه کار اساتید است.

 

وی با تأکید بر ضرورت توجه به شیوه های نوین تبلیغ در مدارس علمیه، خاطرنشان کرد: در این راستا نیازمند جذب اساتید برجسته و نیروهای جوان در مدارس علمیه هستیم و باید دوره های آموزشی مداومی برای اساتید برگزار شود.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه ساخت استادسرا را لازمه جذب اساتید عنوان کرد و یادآور شد: زمین ساخت استادسرای مدرسه علمیه برادران نورآباد تهیه شده است، ولی به دلیل نبود امکانات و عدم حمایت ساخت این زمین همچنان به تأخیر می افتد.

 

گفتنی است، مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد در سال 1386 تأسیس شده است و تولیت این مدرسه حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد امیدیان است./9459/302/ب2

ارسال نظرات